PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka pensja??

  • 1. Data: 2005-08-25 19:18:27
    Temat: Re: jaka pensja??
    Od: lynx <s...@g...com>

    Dnia 26-08-2005 o 21:15:56 philip <f...@o...pl> napisał:

    > 5 lat do?wiadczenia na stanowisku grafika i bogate portfolio

    a nawet nie umie dobrze cytować ;p

    --
    lynx

  • 2. Data: 2005-08-26 18:38:29
    Temat: jaka pensja??
    Od: "philip" <f...@o...pl>

    ile waszym zdaniem powinien zarabiać grafik komputerowy na etacie
    w warszawie z bardzo dobrą znajomością:
    - Photoshop
    - Corel
    - Flash
    - Html
    oraz dobrą znajomością:
    - Javascript
    - Actionscript
    - podstawy php

  • 3. Data: 2005-08-26 18:46:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2005 20:38:29 +0200, "philip" <f...@o...pl> wklepał(-a):

    >ile waszym zdaniem powinien zarabiać grafik komputerowy na etacie
> [...]

    A rysować chociaż potrafi? Czy tylko dobrze zna menu? :-P

    MSPANC

  • 4. Data: 2005-08-26 19:15:56
    Od: "philip" <f...@o...pl>

    5 lat doświadczenia na stanowisku grafika i bogate portfolio

  • 5. Data: 2005-08-26 19:35:38
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    > 5 lat doświadczenia na stanowisku grafika i bogate portfolio

    Może się mylę ale po 5 latach każdy powinien wiedzieć na ile się wycenić i
    umieć się cenić
    Ale to tylko moje zdanie.

    Tomek

  • 6. Data: 2005-08-26 20:00:52
    Od: "philip" <f...@o...pl>

    3 lata pracowałem w jednej firmie w której nabierałem doświadczenia

    2 lata pracuje samodzielnie nie będąc zatrudniony w żadnej firmie

    teraz chce iść na etat (prosze nie pytajcie dlaczego) i chce wiedzieć jaką
    cenę mam mówić moim potencjalnym pracodawcą

    zadałem chyba proste pytanie

    grupe dyskusyjną wybrałem też wydaje mi sie odpowiednią i chciał bym uzyskać
    odpowiedz

    mam nadzieje że mi sie uda

  • 7. Data: 2005-08-26 20:59:42
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <densdl$8m2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    philip napisał(a):

    > teraz chce iść na etat (prosze nie pytajcie dlaczego) i chce wiedzieć jaką
    > cenę mam mówić moim potencjalnym pracodawcą

    Taką jaka Cię satsfakcjonuje.

    > zadałem chyba proste pytanie

    Nie bardzo. Bardziej odpowiednie by było ile zarabiają graficy z podobnym
    doświadczeniem w interesującym Cię mieście.

    > grupe dyskusyjną wybrałem też wydaje mi sie odpowiednią i chciał bym uzyskać
    > odpowiedz

    Eh, grafik to dość specyficzne zwierzę. To artysta. I od tego jak tworzy
    tak mu się płaci.

    > mam nadzieje że mi sie uda

    Konkretną sumę? Ktoś Ci napisze 1000 zł - to powiesz pracodawcy 1000 zł?

    Pozdr,

    Ps. Cytuj pod postem.

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 8. Data: 2005-08-26 21:10:03
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    standardowa odpowiedż numer 6. - 5 tysięcy. a walutę dobierz sobie sam.

    Sprawa wynagrodzenia jest sprawą bardzo indywidualną. A najważniejszy
    element, to na ile się wyceniasz.
    I po to są sukcesywnie pokazywane różnego rodzaju "listy płac" żeby móc się
    ocenić jak się wypada na rynku.
    Mi to zawsze się wydawało że jestem gdzies w średniej, przy listach płac się
    okazywało że raczej w niższej części. a do tego byłem zadowolony z tego co
    zarabiałem.

    A w najwazniejszej kwestii to musisz się zastanowić, ile ci potrzeba na
    życie. przecież to jest główny wyznacznik tego ile chcesz zarobić. a
    pracodawca to po prostu zweryfikuje, czy jest w stanie za twoją pracę
    zapłacić tyle ile ty chcesz. i oczywiście czy jesteś wart tych pieniędzy

  • 9. Data: 2005-08-27 12:45:23
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    philip na pl.praca.dyskusje:
> [...]
    >
    > zadałem chyba proste pytanie
    >
    > grupe dyskusyjną wybrałem też wydaje mi sie odpowiednią i chciał bym uzyskać

    A dlaczego ma się udać?

    Nie istnieje chyba FAQ tej grupy (a a w każdym razie na
    http://www.killfile.pl/ odnośnika nie ma) ale pytanie o to: ile mam
    żądać za pracę na etat... jest z założenia pytaniem na które się nie da
    sensownie i odpowiedzialnie odpowiedzieć. Kiedyś (dawno nie czytam) na
    pl.comp.www odpowiadali na podobne pytanie (o wycenę strony WWW): od
    równowartości 1/3 do 100 samochodów. Bo różni klienci, różna rzeczywista
    odpowiedzialność, rózny nakład pracy czy wreszcie różna wartość dla
    odbiorcy takiego tworu.

    Ja (uzasadniając od czasu do czasu, kandydatom do pracy prośbę o podanie
    swoich oczekiwań przez moimi preferencjami (moimi, bo pracownik w moim
    zespole stanowi mój "koszt")) uzasadniam
    to prosto: przekazałem o firmie co mogłem. A teraz prosiłbym o oszacowanie
    na ile Pani/Pan wycenia to co jest wstanie wnieść do zespołu.

    I w druga stronę: to co Ty umiesz (liście do CV) jest ważnie, ale
    nie kluczowe (tj. brak czegoś -- może dyskwalifikować, ale więcej niż
    potrzebnie -- też może szkodzić). Ważniejsze co z tego co umiesz może
    być przydatne w obowiązkach jakie spoczną na Tobie teraz lub np. za rok.

    Niby są zestawienia wynagrodzeń np.
    http://www.testhr.pl/wynagrodzenia/?id=268
    Ale zwykle są mało adekwatne.

    Bo i coraz mniej jest pracy na etat ze sztywno ustaloną pensją. Systemy
    motywacyjne, premie, bonusy, zwłaszcza w małych firmach, mają w zasadzie
    jeden cel: uzależnić koszty typu płace od tego jak idzie biznes. I jak
    się sam delikwent do tego biznesu przycznia.

    --
    Ziemek