PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zaleźć urzędasom za skórę? › Re: jak zaleźć urzędasom za skórę?
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak zaleźć urzędasom za skórę?
    Date: Sun, 7 May 2006 13:17:52 +0200

    Sun, 7 May 2006 12:49:33 +0200, Pietrek napisał(a):

    > Z tego co piszesz, a piszesz dosc dziwne rzeczy, to chyba zbyt wiele w zyciu
    > sie nie napracowales.

    Pracowalem wczesniej 2 lata w swoim zawodzie i w miedzyczasie przyjmowalem
    troche zlecen (zreszt dalej to robie).

    > Wedlug mnie powinienes odrabiac wojo w czyms takim jak hospicjum czy szpital
    > w randze salowego naturalnie. Samo to, ze odrabiasz SW w takim miejscu jak
    > US to jedno wielkie nieporozumienie ale w tym kraju gdzie wicepremierem jest
    > osoba z wyrokami nic mnie juz nie zdziwi.

    Dziwna pani w urzedzie wysilila sie nieco i sprobowala dobrac mi cos w
    miare "zgodnego" z zawodem. Proponowala mi wlasnie "salowych", ale skoro
    bylo cos wg niej odpowiedniejszego dla mnie to czemu nie?

    > A na marginesie to znalem kilku co odrabiali i nawet swego czasu sam sie o
    > takie cos staralem, wiec wiem co pisze.

    Kiedys bylo inaczej, teraz jest inaczej.
    Co by nie mowic, takie rzeczy IMO sa po prostu bez wiekszego sensu i tyle.

    W kontekscie proponowanych przez Ciebie hospicjow podejrzewam, ze przez ta
    sluzbe chcialbys abym ja - nienapracowany (pomimo ze od roku nie bylem na
    urlopie i przez nastepne pol nie bede takze) mam sie nauczyc zycia i cos
    dac spoleczenstwu?
    W tej kwestii moge dumnie zadrzec nosa, bo z obserwacji wlasnych i
    zdziwienia wielu ludzi ktorzy ze mna rozmawiaja (min. w pracy) robie dla
    spoleczenstwa calkiem sporo, a na pewno wiecej niz przecietny Polak.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net