PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zaleźć urzędasom za skórę? › Re: jak zaleźć urzędasom za skórę?
  • Data: 2006-05-07 19:55:12
    Temat: Re: jak zaleźć urzędasom za skórę?
    Od: "sarra" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogolnie nuda, zmuda i beznadzieja. Po paru dniach juz mam dosc. Raczej nie
    > licze, ze uda mi sie z tego wyrwac, ale skoro juz wyladowalem w tym
    > znienawidzonym urzedzie, to moze sie na cos przydam spoleczenstwu? Macie
    > jakies pomysly jak legalnie umilic prace urzedu?

    Odpowiedz na twoje pytanie jest kilka postów nizej w watku zatytulowanym
    "szybki" spólpracownik.
    W urzedach jest czesto tak ze kierownicy swiadomi niskiej wydajnosci pracy
    usiluja jakos ja podniesc (bo np ministerstwo naciska zeby cos tam szlo
    szybciej)
    W odpowiedzi urzedasy robia wszystko jeszcze wolniej.
    To taka cicha niepisana wojna.
    Zacznij wszysto robic bardzo sprawnie i szybko i daj sie zauwazyc
    kierownctwu.
    Kierownicto podniesie normy - "Kowalski potrafi to wy tez"
    I wszystkich tam szlag trafi a zyskaja petenci.