PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zagaic o obiecana podwyzke i umowe na nowe stanowisko

  • 1. Data: 2005-09-05 19:03:57
    Temat: jak zagaic o obiecana podwyzke i umowe na nowe stanowisko
    Od: "phantom_creek!" <p...@g...com>

    czesc wszystkim,

    mam takie delikatne pytanko:

    podczas, dokonywanej raz w roku oceny pracownika, w uwagach kierownik
    napisal mi awans na....i tu nazwa stanowiska, powiedzial ze to wiaze sie
    z podwyzka i ze za miesiac o tym pogadamy.
    Zanim uplynal miesiac, skonczyla mi sie umowa na czas okreslony i
    dostalem umowe na czas nieokreslony na ta sama kwote brutto.
    Wielkie bylo moje zdziwienie, ale kierownik uspokajal mnie ze to nie
    jest jeszcze ta umowa w sprawie awansu. I ze zrobimy do tej obecnej
    umowy jakis aneks...
    To bylo na poczatku lipca
    Teraz mamy wrzesien, skonczyly sie juz okresy urlopowe i w-scy sa juz w
    pracy.
    Zamierzam zagaic w sprawie tej nowej umowy.
    I wlasnie, jak uprzejmie, nie nachalnie ale zdecydowanie zagaic?

    THX DAWID

  • 2. Data: 2005-09-05 19:16:22
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 05-09-2005 o 21:03:57 phantom_creek!

    Pytasz, jak ułożyc zdanie pytające?

  • 3. Data: 2005-09-05 19:21:27
    Od: "phantom_creek!" <p...@g...com>

    Tomasz Płókarz wrote:
    > Dnia 05-09-2005 o 21:03:57 phantom_creek!

    > Pytasz, jak ułożyc zdanie pytające?

    dokladnie:)

  • 4. Data: 2005-09-05 19:29:09
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 05-09-2005 o 21:21:27 phantom_creek!

    > dokladnie:)

    Wybacz, nie znamy Twojego szefa. Nie wiemy, co na niego działa. Nie mamy
    pojęcia, jakie w pracy panują stosunki ani nawet, czy twoj szef jest
    włascicielem 15-osobowej firmy czy też może kierownikiem komórki w
    15-tysięcznej. Nie możemy tez wiedziec, jaka jest Twoja pozycja w firmie.
    Nie, nie próbuj nam tego opisywać. Za późno. ;>

    Ja po prostu zapytałbym, przy okazji, mimochodem: "jak wyglada sprawa
    podwyżki i awansu, o której mówił pan chyba w czerwcu"?

  • 5. Data: 2005-09-05 19:37:44
    Od: "phantom_creek!" <p...@g...com>

    Tomasz Płókarz wrote:

> [...]
    >
    > Ja po prostu zapytałbym, przy okazji, mimochodem: "jak wyglada sprawa
    > podwyżki i awansu, o której mówił pan chyba w czerwcu"?

    firma..holenderski filipek, dzial R&D
    to bardzo dobra podpowiedz, dziekuje, jutro skorzystam :)

    pozdrawiam
    ---

  • 6. Data: 2005-09-05 19:39:26
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    phantom_creek! napisał(a):
> [...]
    > pracy.
    > Zamierzam zagaic w sprawie tej nowej umowy.
    > I wlasnie, jak uprzejmie, nie nachalnie ale zdecydowanie zagaic?

    "Szefie... Jest pan z mojej pracy zadowolony? [Mhmm...] Bardzo mnie to
    cieszy. Mam takie pytanie [Taaak...?] Czy szczyci się pan dobrą
    pamięcią? [Tak, a o co chodzi?] W sumie o drobiazg. Chciałbym powrócić
    do naszej rozmowy o moim awansie.".

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/

  • 7. Data: 2005-09-05 19:51:18
    Od: "phantom_creek!" <p...@g...com>

    Piotr Przewłocki wrote:

> [...]
    > cieszy. Mam takie pytanie [Taaak...?] Czy szczyci się pan dobrą
    > pamięcią? [Tak, a o co chodzi?] W sumie o drobiazg. Chciałbym powrócić

    lekka szydera :)
    ale mam szefa bardzo mlodego i to jest bardzo mily czlowiek, ale jednak
    nie zdecyduje sie na taki tekst

  • 8. Data: 2005-09-05 19:56:07
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Ja po prostu zapytałbym, przy okazji, mimochodem: "jak wyglada sprawa
    > podwyżki i awansu, o której mówił pan chyba w czerwcu"?

    Albo:
    "Panie Prezesie..... na smierc zapomnialem, ale mialem Panu przypomniec o
    podwyzce w zwiazku z moim awansem - no, ale bylo tylo pracy ...... sam Pan
    rozumie..... mnie tez to umknelo.......no fakt - od czerwca, ale mysle ze to
    nie jest wielki problem......"

    :-)
    Pozdrrr... Reksio

  • 9. Data: 2005-09-05 21:10:16
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.swm9qvk4frn0ri@donkichot...

    > Ja po prostu zapytałbym, przy okazji, mimochodem: "jak wyglada sprawa
    > podwyżki i awansu, o której mówił pan chyba w czerwcu"?

    Ta podpowiedź mi się podoba.

    --
    Koziorozec

  • 10. Data: 2005-09-06 09:33:07
    Od: <g...@U...pl>

    > I wlasnie, jak uprzejmie, nie nachalnie ale zdecydowanie zagaic?

    uprzejmie i nienachalnie, ale zdecydowanie.

    ja z moim szefem dogaduje sie swietnie. zawsze szanuje jego
    "wyzszosc", ale jak mi cos obieca, to mu przypominam. on na
    to, ze zapomnial i wyjasnia sprawe od reki :)

    Grys