PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest › Re: jak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest
    From: "LadyRoot" <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest
    Date: Sat, 13 Dec 2003 16:44:41 GMT

    a ja własnie znalazłam pracę.

    byłam jedyną kandydatką - kobietą spośród kilkudziesięciu facetów. Nie
    miałam, jak inni, udokumentowanych kwalifikacji (pierwsza prawdziwa praca)
    ani wykształcenia (studia rzuciłam na drugim roku).
    Nie wiem, czym się pracodawca kierował, ale to była jego decyzja, że po
    rozmowach wybrał właśnie mnie. I co dzień słyszę od niego, że jest bardzo
    zadowolony z mojej pracy, mimo, że już zdążyłam nieźle narozrabiać.

    Artykuł, który przytoczyłaś, wydaje mi się trochę zbyt ogólny, ale faktem
    jest, że często przy poszukiwaniach pracy spotkałam się z, mówiąc wprost,
    szowinizmem. Na przykład dzwoniąc do serwisu komputerowego (jestem
    informatykiem), rozmowa miała taki przebieg:
    ja: - dzień dobry, dzwonię w sprawie ogłoszenia
    słuchawka: - tak, to u nas, aa.... pani dzwoni w imieniu może kolegi??
    ja: - nie, w swoim.
    słuchawka: -aaa, bo wie pani, my już kogoś mamy. [trzask]

    pozdrawiam
    szczęsliwie pracująca

    Anka
    vel LadyRoot