PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest › Re: jak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest
    From: "mangha" <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest
    Date: Sat, 13 Dec 2003 13:33:37 +0100

    Użytkownik "Antek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:bret2c$2rp$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Hehe... zejdź na ziemię, mangha. Jakiś kompleksik ? Powiedz nam
    > o tym. :-)
    Widzę, że mamy domorosłego psychologa :(
    Nie zgadzając się z kimś najlepiej powiedzieć, że ma kompleksy albo
    jest sflustrowany - bardzo częste nie tylko na grupach dyskusyjnych.

    > Dlaczego go rozumie ? bo jestem pracodawcą :-)
    >
    > Czy do niektórych kobiet nie dociera, że pracodawca poszukuje
    > PRACOWNIKA i jak przyjmnie kobietę posiadającą super-hiper
    kwalifikacje
    > nawet 2x 'lepiej wykształconą niż mężczyzna', która za pół roku
    pójdzie na
    > macierzyński to dla niego jest to 'chybiona decyzja kadrowa' ?!

    Takie poglądy pokutują w Polsce. Brawo.
    Idąc Twoim tropem myślenia pracownicy, których spotkał wypadek,
    choroba lub ciąża, to chybione decyzje kadrowe. Poza tym, jeśli nawet
    kobieta odejdzie na macierzyński, to z niego wróci i dalej będzie
    pracować. To zadaniem pracodawcy jest przygotowac się na takie
    sytuacje.

    Ile kobiet odchodzi po pół roku? Jaki odsetek? Czy uzasadnia to
    dyskryminację kobiet na rynku pracy? Oczywiście, że nie.

    --
    mangha

    Do what thou wilt shall be the whole of the Law.