PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to urząd pracy pomaga absolwentom › Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
  • Data: 2004-03-28 16:45:06
    Temat: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> napisał(a):

    > No, to już wiesz na co idą podatki. Na wytrwałą walkę z bezrobociem,
    > spowodowaną pierdzeniem stołek takich biurew. Określa się je mianem
    > duporyja (duporyjki?). Jest to dupa połączona z ryjem. Ryj jest od
    > siorbania kawki i herbatki, a dupa od wydalania - wydaliny tych pań to
    > wlaśnie 8 godzin pierdzenia w stołek po próżnicy, w imię sprawiedliwości
    > społeczenej i "dbania o dobro bezrobotnych".
    Ciekawa teoria. Jestem bezrobotny, ale nie przyszło mi do głowy, żeby
    w taki sposób wylewać złość na osobach, które nie są za to odpowiedzialne.

    > dochodu zabiera im bandyckie państwo, a resztę wydaje na bułkę z serem
    > żółtym albo i bez niego),
    Czy pamiętasz chociaż jeszcze kto utworzył to "bandyckie państwo"? Bo tak
    sądząc po wypowiedziach na forach różnych, to coraz mniej ludzi pamięta.
    Jakaś taka amnezja wybiórcza, bo starsze fakty historyczne pamiętają bardzo
    dobrze :) może nie byli na tej lekcji :))

    > ... a 50% głosuje na lewicowych bandytów, złodziei
    > i idiotów (wyszedł mi pleonazm, pardon).

    Czy ty masz jakieś uwarunkowania genetyczno-rodzinno-osobiste, że tak dyszysz
    z nienawiści do lewej strony sceny politycznej :) ?
    Masz rodzinę po przejściach, czy sam jesteś po przejściach. Mam na myśli
    przejścia w tym kraju co już go nie ma.

    Marek