PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest ? noclegi na szkoleniu ??? › Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
  • Data: 2006-04-19 11:03:59
    Temat: Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e254lv$kcc$1@inews.gazeta.pl Maciek Sobczyk
    <m...@d...doPLer> pisze:

    > Co niby mi się miesza?
    Socjotechniczne zagrywki z prawem pracownika do prywatności.

    > Szkolenie ma dwa głowne wymiary: jawny -
    > nabywanie wiedzy i umiejętności, ukryty, "podziemny" - integracja.
    Nie widzę możliwości poddawania pracownika "podziemnemu" działaniu
    socjotechnicznemu wkraczającemu w sferę jego prywatności, jeśli on sobie
    tego nie życzy.

    > Niech sobie ludzie razem popierdzą, jeśli pomoże im to w lepszym
    > poznaniu się. Nie mam nic przeciwko temu.
    Ale oni mogą mieć.

    > Mam wrażenie, że nie bardzo masz pojęcie, co to jest trening
    > interpersonalny i wedle jakich zasad przebiega.
    Dla ogólnej orientacji wystarczy google. Ale wkraczanie w sferę prywatności
    jest wkraczaniem w sferę prywatności bez względu na to, czy nazwie się to
    treningiem interpersonalnym czy jakkolwiek inaczej.

    Jotte