PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest ? noclegi na szkoleniu ??? › Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to jest ? noclegi na szkoleniu ???
    Date: Mon, 17 Apr 2006 00:24:08 +1200

    candina wrote:

    > A ja jako szary pracownik zawsze jadac sama na jakieś szkolenie mam pokój
    > 1osobowy, chyba że wysyłają mnie z kimś, kogo znam to wtedy razem mamy
    > pokój.
    > Pozdrawiam

    Mysle, ze pragnienia pracownika zaleza w tej kwestii od tego, jak duza
    czesc "szkolenia" odbywa sie silami wspolszkolacych sie towarzyszy. W
    niektorych branzach kontakt z innymi ludzmi z branzy i wymiana
    informacji, ktorych nie da sie i nie wolno oficjalnie powiedziec na
    szkoleniu stanowi najcenniejsza czesc szkolenia i w takim przypadku
    ludzie moga chciec miec ten bliski kontakt ulatwiony w taki sposob.

    W kazdym innym przypadku firma nie ma kasy, jesli pakuje ludzi do innych
    pokojow niz 1-ki - albo, co w przypadku najnizszych stanowisk
    zrozumiale, komfort pracownika nie jest dla niej wart tej kasy w danym
    przypadku.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl