PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest...? › Re: jak to jest...?
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to jest...?
    Date: Thu, 27 Mar 2003 20:52:51 +0100

    > komputerem?
    >
    > Np. padaczka.

    No, ale nie sądzę, by padaczkę wykryto w trakcie badań w zakresie
    własciwym dla pracy "programista".
    Fakt bycia chorym na padaczkę jest ujawniany zwykle w wyniku jej
    wystąpienia - nie jest więc realistyczne założenie, że chory o niej nie
    wie, i że nie wie jakie niesie zagrożenie.
    Ciekawi mnie też, jak taka osoba zamierza wykonywac zawód programisty
    (również jak go zdobyła) - jeżeli ma znaczące przeciwskazania do pracy z
    komputerem.
    A jeżeli nawet tak jest - może można takiej osobie zorganizować czas tak
    (może 1/2 "etatu", jeżeli nie da się inaczej)by jednak mogła pracować -
    nie wiem, czy limitowanie pracy osobie pokrzywdzonej przez los (tu
    złośliwy uśmiech w stronę ustawodawcy) i decydowanie o tym odgórnie jest
    dobrym pomysłem.

    PZdr: Dogbert