PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: jak szukasz programisty - polecam Wroclaw

  • 1. Data: 2006-03-09 20:13:51
    Temat: Re: jak szukasz programisty - polecam Wroclaw
    Od: "cassius" <a...@o...pl>

    Tak na prawde nie jest wazna uczelnia a umiejetnosci. Ja konczylem
    elektronike i uwiezcie mi , elektronik elektronikowi nie rowny.

  • 2. Data: 2006-03-11 20:03:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Uzytkownik "cassius" <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > Tak na prawde nie jest wazna uczelnia a umiejetnosci. Ja konczylem
    > elektronike i uwiezcie mi , elektronik elektronikowi nie rowny.
    To prawda, w pelni potwierdzam.
    Sa elektronicy, którzy nie sa mlotami i umieja poprawnie pisac w ojczystym
    jezyku.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-03-11 20:27:05
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > To prawda, w pelni potwierdzam.
    > Sa elektronicy, którzy nie sa mlotami i umieja poprawnie pisac w ojczystym
    > jezyku.

    ufff, bo juz myslalem ze wszyscy elektronicy to mloty...

    --
    o`rety (elektronik)

  • 4. Data: 2006-03-11 21:18:46
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:duvbqg$749$1@dami.com.pl o`rety <o`rety@pl.pl> pisze:

    > ufff, bo juz myslalem ze wszyscy elektronicy to mloty...
    No widzisz jaka niespodziewanka? ;)

    Jotte

  • 5. Data: 2006-03-21 16:14:49
    Od: "cassius" <a...@o...pl>