PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukasz programisty - polecam Wrocław

  • 1. Data: 2006-03-09 19:50:43
    Temat: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Potwierdza się - najlepsi specjaliści z branży IT kończą wrocławską
    uczelnię techniczną:

    http://www.microsoft.com/poland/centrumprasowe/prasa
    /05_11/07.mspx

    To jedna z nielicznych uczelni w tym kraju, której dyplom otwiera drzwi
    każdej firmy - i to nie bez przyczyny. To się poprostu opłaca. W
    absolwentów Politechniki Wrocławskiej, wydz. Elektroniki lub Informatyki
    i Zarządzania inwestuje się w ciemno, a ta inwestycja zawsze przynosi zysk.
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2006-03-09 19:59:38
    Temat: Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Idąc twoim tropem moglbym napisac:
    Tacy swietni z was informatycy, ze nie umiecie nawet z grup dyskusyjnych
    korzystać.

    Ale tak nie napiszę, bo jak już wspomniałem: paru wybitnie zdolnych
    (wybitnie głupich) na uczelni w żaden sposób nie świadczy o reszcie.

  • 3. Data: 2006-03-09 20:19:13
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Użytkownik sheerer napisał:

> [...]
    >
    > Ale tak nie napiszę, bo jak już wspomniałem: paru wybitnie zdolnych
    > (wybitnie głupich) na uczelni w żaden sposób nie świadczy o reszcie.

    yeach!

    Staraj się zebrać wszystkie myśli w danym wątku i zamieścić je w jednej
    wiadomości. Pamiętaj - oszczędzając miejsce na serwerze - dbasz o
    środowisko naturalne :>

  • 4. Data: 2006-03-09 20:21:57
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@i...pl> nasmrodził
    > yeach!
    a nie 'yeah'?

    > Staraj się zebrać wszystkie myśli w danym wątku i zamieścić je w jednej
    > wiadomości.
    Widać koleżko, że rzadko korzystasz z grup dyskusyjnych.

  • 5. Data: 2006-03-09 20:35:33
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Użytkownik sheerer napisał:

    > Użytkownik "jerry" <j...@i...pl> nasmrodził

    > a nie 'yeah'?

    yeach

    Trochę fantazji !
    Koleżka jakiś sfrustrowany z wieczora?

  • 6. Data: 2006-03-09 20:36:32
    Od: "adas;" <p...@W...gazeta.pl>

    jerry <j...@i...pl> napisał(a):

    > Potwierdza się - najlepsi specjaliści z branży IT kończą wrocławską
    > uczelnię techniczną:
    >
    > http://www.microsoft.com/poland/centrumprasowe/prasa
    /05_11/07.mspx

    przepraszam, a ile zaplacil Ci Microsoft za tego posta?? no chyba,
    ze rzeczywiscie uwazasz, ze STUDENCI* ktorzy opanowali technologie**
    (powiedzmy srodowisko programistyczne) firmy Microsoft sa "specjalistami
    z branzy IT";

    * - i to jeszcze Ci, ktorzy maja ochote na uczestnictwo w tym konkursie;
    ** - technologie, podkreslmy silnie promowana przez Microsoft wlasnie za
    pomoca portalu Codeguru;

    > To jedna z nielicznych uczelni w tym kraju, której dyplom otwiera drzwi
    > każdej firmy - i to nie bez przyczyny. To się poprostu opłaca. W

    wierzysz w to? myslisz, ze kto Ci sie na to nabierze?

    > absolwentów Politechniki Wrocławskiej, wydz. Elektroniki lub Informatyki
    > i Zarządzania inwestuje się w ciemno, a ta inwestycja zawsze przynosi zysk.

    no dobrze - twierdzisz tak na podstawie powyzszego artykulu? zatem cytuje:

    ####################################################
    #######
    ###### "W Kole, [...], działa aktywnie 8 członków." #######
    ####################################################
    #######

    dzikuje za uwage;
    adas;

  • 7. Data: 2006-03-09 20:45:22
    Od: jack <j...@o...pl>

    > a nie 'yeah'?

    Chłopie zastanów się, co piszesz... Jeśli już wytykasz "takie" błędy to
    znaczy ze brak Ci argumentów do rozmowy.. Powiedz, co Cie bardziej
    ubodło - to ze napisał yeach a nie yeah, czy to, że podesłał linka o
    konkursie wygranym przez studentów z Wrocławia? Popatrz.... nie tylko
    Warszawka jest w Polsce... boli, co?

    --
    jack

  • 8. Data: 2006-03-09 21:29:25
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    :)))))))))

  • 9. Data: 2006-03-10 06:43:55
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    jerry napisał(a):

> [...]
    > i Zarządzania inwestuje się w ciemno, a ta inwestycja zawsze przynosi zysk.

    kolega zatrudniony jako pijar na tejże polibudzie? ;)

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 10. Data: 2006-03-10 08:17:22
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    adas napisal:

    /05_11/07.mspx

    >przepraszam, a ile zaplacil Ci Microsoft za tego posta?? no chyba,

    Artykulu nie ogladalam, ale Siemens ma takie samo zdanie i dlatego
    zainwestowali we Wroclawiu, bo uznali, ze tam najlatwiej znajda te calkiem
    sporo osob, ktore zatrudnili. Nie ma sensu klocic sie, ktora uczelnia jest
    _naj_lepsza, bo kryteriow moze byc masa, ale PWr jest informatycznie dobra i
    ma renome i to akurat trudno negowac.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl