PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak się pracuje w Siemensie we Wroclawiu?

  • 1. Data: 2005-09-26 18:46:12
    Temat: jak się pracuje w Siemensie we Wroclawiu?
    Od: Bartek <t...@o...pl>

    witam! prosze o jakies szczegoly od osoby ktora tam pracuje/pracowala.
    probuje sie tam dostac,ale z tego co slyszalem mozna sie mocno
    rozczarowac, podobno roboty duzo a kasa mala :) z gory dzieki za odp.
    pozdrawiam / bartek

  • 2. Data: 2005-09-26 20:49:24
    Temat: Re: jak się pracuje w Siemensie we Wroclawiu?
    Od: Biod <c...@o...pl>

> [...]
    > probuje sie tam dostac,ale z tego co slyszalem mozna sie mocno
    > rozczarowac, podobno roboty duzo a kasa mala :) z gory dzieki za odp.

    2500 PLN netto dla zielonego absolwenta to mało?

  • 3. Data: 2005-09-27 07:20:46
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Użytkownik "Bartek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam! prosze o jakies szczegoly od osoby ktora tam pracuje/pracowala.
    > probuje sie tam dostac,ale z tego co slyszalem mozna sie mocno
    > rozczarowac, podobno roboty duzo a kasa mala :) z gory dzieki za odp.

    znajomi pracują i nie narzekają, choć pracy faktycznie jest sporo- jak jest
    projekt do skończenia to się nad nim siedzi ;)
    Aha, chwalą sobie możliwość wyjeżdżania na delegacje/ szkolenia do Niemiec.

    pozdr
    Asiek

  • 4. Data: 2005-09-27 12:29:41
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego poniedziałek, 26 września 2005 22:49 szanowny(a) Biod
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    Jeśli faktycznie jesteś zielony to nie.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 5. Data: 2005-10-17 14:04:27
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

> [...]
    > probuje sie tam dostac,ale z tego co slyszalem mozna sie mocno
    > rozczarowac, podobno roboty duzo a kasa mala :) z gory dzieki za odp.

    Kasa fajna dla początkującego, szczególnie jak się doliczy okresowe bonusy
    itp. (nagroda roczna, upusty na produkty Siemensa). Ważna jest też świetna,
    rozpoznawalna marka. Jednak można się rozczarować jak przychodzisz podpisać
    umowę i okazuje się, że zamierzają Cię wysłać na rok do Niemiec, o czym
    wcześniej nie było ani słowa... No i trzeba się liczyć z tym, że po 2-3
    latach wylecisz, bo skończy się Twój projekt :-)

    pozdr
    zasiu

  • 6. Data: 2005-10-19 07:09:44
    Temat: Re:
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Użytkownik zasiu napisał:

> [...]
    > wcześniej nie było ani słowa... No i trzeba się liczyć z tym, że po 2-3
    > latach wylecisz, bo skończy się Twój projekt :-)

    Dodam jeszcze, że jeśli jest się tuż po studiach i dostało się pracę w
    Siemens należy to wykorzystać. Nawet, jeśli projekt miałby się skończyć
    za rok, półtora to trafi się do grupy ludzi od których można się czegoś
    nauczyć. Także podszkolić język, nabrać obycia pracy w takim środowisku.
    Potem to doświadczenie procentuje. Taki "spadochroniarz" z Siemens'a nie
    ma problemów ze znalezieniem kolejnego pracodawcy.

  • 7. Data: 2005-10-19 07:42:06
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    jerry napisał(a):
> [...]
    > Potem to doświadczenie procentuje. Taki "spadochroniarz" z Siemens'a nie
    > ma problemów ze znalezieniem kolejnego pracodawcy.
    To jakie sa minusy pracy w Siemensie zeby sie z niego zwalniac i gdzie w
    takim razie pozniej sie zatrudnic?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-10-19 08:23:47
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > To jakie sa minusy pracy w Siemensie zeby sie z niego zwalniac i gdzie w
    > takim razie pozniej sie zatrudnic?

    To chyba zależy od każdego indywidualnie. Co się komu nie spodoba,
    trudno generalizować. Najczęstszymi powodami (minusy) jakie ja znam
    jeśli chodzi o tę firmę to:
    - częste, zagraniczne wyjazdy służbowe (na początek to fajna sprawa, ale
    po roku, dwóch już może się znudzić życie na walizkach - kwestia
    indywidualna, rodzina itp.);
    - zarobki - po zdobyciu doświadczenia i "marki" w Siemens ludzie
    startują do innych firm z żądaniem konkretnej kasy i jeśli ją dostaną to
    rezygnują z Siemens (np. na rzecz Dialogu - znam kilka przypadków);
    - chęć dalszego rozwoju - często jest tak, że jesteś "przykuty" do
    jednej technologii, np. C++ w systemach wbudowanych, a po jakimś czasie
    chciałbyś złapać od tego oddech. To też kwestia indywidualna - jedni
    dążą do tego by być specjalistą w jednej dziedzinie - inni wolą
    sprawdzić się też na innym polu.
    Żeby nie było, że jestem jakimś naganiaczem dla Siemensa. Podałem
    konkretną sytuację: jeśli jesteś po studiach, masz niewielkie lub żadne
    doświadczenie zawodowe i dostałeś się do Siemensa - idź. Na pewno nie
    stracisz. Dobrze płacą, szkolą pracownika i ten czas nie będzie
    zmarnowany. Jeśli masz już duże doświadczenie i propozycję pracy w
    Siemens - to już inna sprawa. Możesz wówczas negocjować zarobki i
    warunki zatrudnienia. Porównywać z tym co masz teraz i podjąć decyzję.
    pozdrawiam,