PracaGrupypl.praca.dyskusjejak odpowiedzieć na pytanie na rozwowie kwalifikacyjnej?? › Re: jak odpowiedzieć na pytanie na rozwowie kwalifikacyjnej??
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak odpowiedzieć na pytanie na rozwowie kwalifikacyjnej??
    Date: Tue, 02 Nov 2004 23:44:43 +0100

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 23:11:52 +0100, Rafal
    <rafal_1970@wywalto_poczta.onet.pl> napisał:

    > U?ytkownik "Ania" <p...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > zarabia??
    >>

    > Zawsze mam konkretny bud?et na stanowisko, wi?c pytam o oczekiwania, bo
    > musz? wiedzie? czy jest sens wogóle rozmawia? z dan? osob? (bywaj?
    > oczekiwania " z kosmosu", i to cz?sto przy do?? w?tpliwych
    > umiej?tno?ciach).
    > "Dyplomatycznie" nie da si? na to pytanie odpowiedzie? - cho? dopuszczam
    > wide?ki to kwota musi pa??. Jeszcze nie zda?y?o mi si? aby kto? nie
    > odpowiedzia?, cho? faktycznie niektórzy z tym maj? spory problem.

    Dyplomatycznie...? Mnie szlag kilka razy wrecz trafil, gdy wymagano
    podanie jednej kwoty (bez widelek) do stanowisk z niesprecyzowanym
    zakresem obowiazkow i dyspozycyjnoscia. "Prosze podac konkretna sume" A za
    co? Komunizm, cholera, kazdemu "wedlug potrzeb" a nie za wykonana prace.
    I teraz "strzelaj" czlowieku sume z kosmosu, nie wiedzac co masz za nia
    tak naprawde robic.
    Dlaczego pracodawcy (za wyjatkiem ogloszen w UP) nie podaca od razu "za
    najnizsza krajowa", zeby bylo wiadomo ile zycza sobie zaplacic?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##