PracaGrupypl.praca.dyskusjejak odpowiedzieć na pytanie na rozwowie kwalifikacyjnej?? › Re: jak odpowiedzieć na pytanie na rozwowie kwalifikacyjnej??
  • Data: 2004-11-03 21:15:11
    Temat: Re: jak odpowiedzieć na pytanie na rozwowie kwalifikacyjnej??
    Od: "Rafal" <rafal_1970@wywalto_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Dyplomatycznie...? Mnie szlag kilka razy wrecz trafil, gdy wymagano
    >podanie jednej kwoty (bez widelek) do stanowisk z niesprecyzowanym
    >zakresem obowiazkow i dyspozycyjnoscia.

    A czy ktoś zabraniał Ci zapytać się co będziesz robił i czego wymagają?
    Sorry, ale jak ktoś nie pyta o to to niestety ale też świadczy o nim...

    >"Prosze podac konkretna sume" A za
    >co? Komunizm, cholera, kazdemu "wedlug potrzeb" a nie za wykonana prace.
    Komunizm by dopiero był jak by istniełą cenni urzędowy każdej pracy :)

    >Dlaczego pracodawcy (za wyjatkiem ogloszen w UP) nie podaca od razu "za
    >najnizsza krajowa", zeby bylo wiadomo ile zycza sobie zaplacic?
    WIdzisz, ja nigdy nikogo nie zatrudniałem "za najniższą" - poziom płac
    przekracza i to kilkukrotnie średnią krajową a nie tylko najniższą. Na
    takich stanowiskach mam prawo oczekiwać, że ktoś jednak potrafi wycenić swój
    czas i swoją wiedzę, a jeśli nie do końca rozumie co to za stanowisko i czgo
    się oczekuje, zawsze może zapytać. I jesli zapyta, ma dużo większe szanse
    niż ten co nie pytał

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##