PracaGrupypl.praca.dyskusjejak manipulowac szefem? :) › Re: jak manipulowac szefem? :)
    From: "Maciej" <z...@m...icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak manipulowac szefem? :)
    Date: Tue, 11 Feb 2003 23:33:34 +0100

    > Teraz zastanawiam się czy za jakiś czas nie pójść np. po służbową komórkę
    > :)))
    Po co Ci ta papuga, zeby o 23:42 ktos zadzwonil i powiedzial, ze nie wie jak
    cos zrobic i tylko Ty to mozesz zrobic.

    Ja sie ciesze ze nie mam tel. sluzbowego, ostatnio klientowi(serwis
    oprogramowania) powoedzialem ze nie podam mu mojego nr komorki bo nie mam
    sluzbowej, gosc chcial do mnie w nocy dzownic bo dobiero cos wtedy bedzie
    robil.
    I po co Ci cos takiego???

    A co do reszty, to mam podobny problem.

    Poprosilem o dzien urlopu na zalatwienie spraw osobistych, dosc wazne wiec w
    pracy sie mala afera zrobila.
    Moja przelozona nie dala mi urlopu, szef podobno sie nie zgodzil, poprosilem
    o rozmowe nic to nie pomoglo, poprosilem wiec o rozmowe z szefem, nic nie
    pomoglo - mowilem do niego jak do sciany:)
    Nie dostalem, gdyz mialo byc duzo pracy z nowym oprogramowaniem, nowego
    softu nie ma do dzis(=mniej pracy, w oczach szefa) a o moim urlopie
    cisza:(((

    Jak takie cos rozwiazac ???

    Pozdrowienia :)