PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: jak jest z 13tką dla nauczycieli?
    From: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak jest z 13tką dla nauczycieli?
    Date: Fri, 04 Feb 2005 14:14:42 +0100

    Dnia Fri, 4 Feb 2005 14:05:01 +0100, lukas3339 <l...@g...net.pl>
    napisał:

    > Trzeba bylo za nauczyciela isc, mialbys jak w niebie, tez bys sobie
    > ponarzekal, podrapal sie po dupie i kasy dostawal ze hej. Wiesz co,
    > nawet Ci
    > zloze spoznione zyczenia noworoczne: " Obys cudze dzieci uczyl"
    > Ech... syty glodnego nie zrozumie.

    Ale te ciagle dni wolne faktycznie sa wielka przesada.
    Teraz mam starsze dizecko, ale jak dziecko jest w klasach 1-4 i
    nieoczekiwanie okazuje sie ( a naprawde wtedy widzi sie jakie to jest
    czeste), ze "jutro nie ma zajec" albo "lekcje tylko do 11-ej" i nie ma jak
    zagospodarowac takiego malucha, zapewnic mu bezpieczenstwa czy nawet
    cieplego posilku (jesli obiady tez odwolaja) to ma sie wrazenie, ze szkola
    to jedno wielkie pasmo wolnego przerywanego lekcjami.
    Czy probowalecs kiedys przeliczyc rzeczywista stawke godzinowa z rocznych
    zarobkow, nawet uwzgledniajac domowe pisanie konspektow i przygotowanie do
    lekcji i sprawdzanie zeszytow - prac klasowych? Ile wychodzi za godzine
    (nielekkiej - to przyznaje ) pracy ?