PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
  • Data: 2005-02-05 08:07:12
    Temat: Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    Od: Robert Sander <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...fm napisał(a):

    > w Dębicy bodajże jest szkoła, która pracuje wg tego trybu - nauczyciele mają
    > swoje gabinety w szkole i mają TAM przygotowywać zajęcia...ale z tego, co mi
    > wiadomo - zarobki ich kształtują się wg tych samych stawek, co moje. 18 godz.

    O! Jakas normalnosc, maja umowe na caly etat i tak pracuja.
    Oby takich szkol wiecej

    > to nie praca na pól etatu - ale co ja Cię będę przekonywać...jeśli mówię np.
    > dłużej niż 5 godzin, wysiada mi głos...dużo muszę krzyczeć - bo z taką

    Coz, nie nadajesz sie do tej pracy. Wolalbym aby z moich podatkow
    zatrudnili osobe ktora bedzie miala odpowiednie wyksztalcenie
    i bedzie potrafila mowic przez 8h. I tyle.
    Myslisz, ze jak ktos jest np. telemarketerem to tez tylko przez
    5h dzwoni do klientow, gdy jest zatrudniony na calym etacie?
    Poczytaj watki o pracy w Inteligo.

    > młodzieżą pracuję...bez kozery właśnie na takim poziomie kiedyś ustalono ETAT
    > nauczycielski.

    Pewnie wtedy tez ustalili 13 pensje.
    KN nalezy dostosowac do nowych okolicznosci przyrody.

    Robert