PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    From: mgl <a...@f...email.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Date: Fri, 24 Mar 2006 00:01:40 +0100

    kkk wrote:

    > szukam pracy jako grafik - mo?e to skok na g??bok? wod??
    > bo nie mam do?wiadczenia w tym fachu,
    > wszystko co wiem, nauczy?am si? sama z ksi??ek, neta
    > stworzy?am te? swoje portfolio z pracami, i swoj? stron? www
    > w cv podaj? linka do mojej strony , nawet je?li stanowisko o ktore si?
    > ubiegam
    > nie ma nic wspolnego z grafika i wg ju? kilkunastu osób, które
    > przeprowadza?y rozmowy kwalifikacyjne, mówili, ?e prace s? interesuj?ce

    Z jakich tam moich obserwacji pracy dla dobrych grafików, w
    szczególności freelancerów jest trochę. W jakim mieście szukasz pracy?

    > próbowa?am uderzyae na sta?, praktyk?, ale z racji tej, ?e pracowa?am
    > na umow? o prac?, to Urz?d Pracy ju? nie mo?e mnie wzi?ae na sta?yst?
    > jestem zarejestrowana jako bezrobotna ju? (od 3 mieis?cy + wcze?niej 4
    > miesi?ce)

    A dlaczego chcesz ubiegać się o pracę grafika przez UP?

    http://tinyurl.com/kavfo
    http://www.signs.pl/gielda.php?go=find&category=Dam+
    prac%EA

    > koszula, koszula sztruksowa czarna a'la marynkarka
    > i czarne sztruksy, ca?o?ae wygl?da jak sztruksowy garnitur

    Na stanowisko grafika na pewno OK, w razie aplikowania na stanowisko
    asystentki czy sekretarki - nie bardzo.

    I... jesteś kobietą, a już drugi raz wspominasz o garniturze? :)

    --
    mgl