PracaGrupypl.praca.dyskusjejak dolaczac CV i list do maila?? › Re: jak dolaczac CV i list do maila??
  • Data: 2004-11-28 12:28:58
    Temat: Re: jak dolaczac CV i list do maila??
    Od: Rafal Czarny <r...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monika Chmielewska wrote:

    > 2) Jako osoba która nie tylko przez ostatnie 4 miesiące szukała pracy, ale
    > wcześniej odbierała emaile z ofertami pracy to moja uwaga i propozycja są
    > takie - załaczone dokumenty - CV i List Mot. proponuję jednak pisac w
    > Microsoft Word. Ten program mają wszyscy i bez problemu każdy biurowy
    > człowiek sobie poradzi. Acrobat Reader'a nie jest wszędzie zainstalowany,
    > więc jak jakiś kierownik personalny nie otworzy Twoich załaczników - a takie
    > ryzyko istnieje to odpadniesz w przedbigach. IM PROŚCIEJ TYM LEPIEJ - nie
    > wydziwiaj. pliki utworzone w MS Word kazdy odczyta.

    Nie jest też przecież tak źle z tymi pedeefami...

    Format pdf jest obecnie chyba najlepszym formatem przenoszalnym dla
    dokumentów (w końcu Potrable Document Format ;) ) zaś
    tworząc pdf-a mamy pewność, że będzie on wyglądał wszędzie tak samo.
    Zaś dane z pdf można przecież też łatwo skopiować (Ctrl+C, Ctrl+V :-) )

    Do tego jeśli Adobe Reader (albo wcześniej Acrobat Reader) jest darmowy
    oraz w sieci mnóstwo jest dokumentów właśnie w tym formacie to IMHO nie
    można nie mieć go zainstalowanego...

    Wadą CV w pdf może być spora waga dokumentu (to też zależy od sposobu i
    narzędzia utworzenia) zwykle coś około 100 kB.

    Pozdrowienia :-)
    Rafał

    --
    e-mail: rafal_czarny[_at_]tlen.pl