PracaGrupypl.praca.dyskusjejak dolaczac CV i list do maila?? › Re: jak dolaczac CV i list do maila??
  • Data: 2004-11-29 21:36:44
    Temat: Re: jak dolaczac CV i list do maila??
    Od: "Monika Chmielewska" <m...@c...no-ip.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:coe3au.17c.1@podolany.art.pl...

    > na tej grupie?? czyli musze baczniej przejczec archiwum - prawda??

    > dziwne; przeciez PDF daje mi wlasnie gwarancje, ze dokument bedzie
    > wygladal na komputerze ofiary^H^H^H^Hpracodawcy tak, jak powinien;

    Witam - Wszystkich Panów,

    Nie masz gwarancji, ze bedzie wyglądał, bo nie masz gwarancji czy trafi to
    na komputer osoby, która ma Acrobata :) Pomimo, ze ja miałam zainstalowany
    ten program, to wielokkrotnie coś się chcraniło i pdf cudownie zawieszał mi
    system. Informatycy wiadomo jak potrafią działać, więc pomimo sprytu,
    wiedzy, wsparcia innych informatyków (wykorzystywałam wszelkie możliwości
    pomimo koloru włosów blond) plik w pdf cudownie zawieszał mi cudownie system
    :) na 100 aplikacji, które przychodza, skoszowanie 3-4 które sa udziwnione i
    nie dają sie otworzyć to nie problem.

    Czytając Wasze wypowiedzi Szanowni Panowie, mam wrażenie, ze mieliście albo
    bardzo dużo szczęścia przy poszukiwaniu pracy, albo dawno jej nie
    szukaliście, albo jestęscie bardzo niepoprawnymi idealistami. To naprawde
    tak nie działa.

    Jest taki dowcip:Asystentka przynosi Dyrektorowi życiorysy świetnych
    kandydatówok 100. Dyrektor ze sporej sterty wyjmuje ok. 1/3 i wyrzuca do
    śmietnika. Asystentka pyta: Dlaczego?? Tam mogły bć dokumenty idealnego
    kandydata - Dyrektor odpowiedział - Pechowców nie potrzebujemy.

    Dlatego ja życzę wszystkim powodzenia w życiu zawodowym :)
    MCH