PracaGrupypl.praca.dyskusjejak dolaczac CV i list do maila?? › Re: jak dolaczac CV i list do maila??
    From: "Monika Chmielewska" <m...@c...no-ip.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak dolaczac CV i list do maila??
    Date: Sun, 28 Nov 2004 01:13:47 +0100

    Witam,
    Zakładam, ze nie tylko pierwszy raz na tej grupie, ale pierwszy raz w zyciu
    wysylasz oferty via email.
    Sprawa wyglada nastepujaco:
    1) Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych najlepiej i najwygodniej
    umieścić na końcu CV. Są takie ogłoszenia o prace, gdzie wystarczy wysłać
    tylko CV. W ten sposób zawsze to oswiadczenie bedzie dołączone.

    2) Jako osoba która nie tylko przez ostatnie 4 miesiące szukała pracy, ale
    wcześniej odbierała emaile z ofertami pracy to moja uwaga i propozycja są
    takie - załaczone dokumenty - CV i List Mot. proponuję jednak pisac w
    Microsoft Word. Ten program mają wszyscy i bez problemu każdy biurowy
    człowiek sobie poradzi. Acrobat Reader'a nie jest wszędzie zainstalowany,
    więc jak jakiś kierownik personalny nie otworzy Twoich załaczników - a takie
    ryzyko istnieje to odpadniesz w przedbigach. IM PROŚCIEJ TYM LEPIEJ - nie
    wydziwiaj. pliki utworzone w MS Word kazdy odczyta.

    3) Jeśli w Ogłoszeniu prosza o list motywacyjny to CV masz juz z
    oswiadczeniem i dołaczasz drugi dokument w postaci Listu motywacyjnego

    4) Wysyłanie pustej wiadomości też może Cie zdyskwalifikowac już na samym
    wstępie. PROPONUJĘ: bardzo dokładnie pisać w TEMACIE wiadomości na jakie
    stanowisko aplikujesz (np.sekretarka/asystentka) i podawac nr referencyjny
    (bezwzględnie). W treści wiadomości warto napisac:
    Szanowni Państwo (jeśli kierujesz do konkretnej osoby to piszesz Szanowna
    Pani, Szanowny Panie, można podac nazwiska),
    W odpowiedzi na Państwa ogłoszenie umieszczone w (np: Gazecie Wyborczej, na
    liście dyskusyjnej, na stronie internetowej itp.) przesylam swoją aplikację
    na stanowisko (podajesz na jakie stanowisko).

    Z poważaniem
    Jan Kowalski
    tel +48 555 559 599
    mailto:j...@w...pl

    DODATKOWE RADY:
    Jesli nie określają się czy CV ze zdjęciem czy bez - to zawsze wysyłaj bez.
    Jak trafisz na kogoś kto przepada za blondynami, a Ty jestes np brunetem, to
    kadry nawet nie przeczytają ci Ty umiesz.

    Proponuje od razu stworzyć CV i LM w języku angielskim bo tego też mogą
    wymagać. Jeśli byłeś gdzieś na jakiś praktykach, albo już gdzieśpracowałęs
    to postaraj się o tzw List referencyjny, polecający - to pomaga w
    przyszłości

    Pozdrawiam
    Monika