PracaGrupypl.praca.dyskusje › it versus world

  • 1. Data: 2002-02-07 17:18:59
    Temat: it versus world
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Wlasnie przegladam oferty pracy w Nowej Zelandii.
    Wyglada na to, ze reszte swiata tez pogielo. Wymagania chwilami lepsze niz u
    naszych rekordzistow. To juz zdaje sie norma? Jakie sa wymagania, a
    wlasciwie jakie byly stawiane wymagania informatykom na obczyznie, i jak
    przedstawialy sie realia pracy? Greencardowcy (nie tylko z niemiec of coz)
    moze powiecie cos na ten temat?
    pozdro
    /p
    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 2. Data: 2002-02-07 17:30:31
    Temat: Re: it versus world
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2002 18:18:59 +0100, "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Wlasnie przegladam oferty pracy w Nowej Zelandii.
    >Wyglada na to, ze reszte swiata tez pogielo. Wymagania chwilami lepsze niz u
    >naszych rekordzistow. To juz zdaje sie norma?

    Masz na myśli to, że za granicą chcą ludzi typu "25 letnia sekretarka z 20
    letnim doświadczeniem", czy też na 4 stanowiska chcą zatrudnić jedną osobę
    ("człowiek do wszystkiego")?

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 3. Data: 2002-02-08 08:00:39
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Masz na myśli to, że za granicą chcą ludzi typu "25 letnia sekretarka z 20
    > letnim doświadczeniem", czy też na 4 stanowiska chcą zatrudnić jedną osobę
    > ("człowiek do wszystkiego")?

    Kiedyś na stronach Domdata czytałem oferty do Niemiec i zgadzam się z
    clockworkoi. Chcieli supermenów. Biegła znajomość .....i tutaj chyba z
    kilkanaście języków programowania i systemów. Oczywiście biegły niemiecki i
    angielski. Mam często wrażenie, że ludzie którzy to piszą wypisują sobie
    wszystkie języki programowania jakie im do głowy przychodzą i nie zdają
    sobie sprawy, że w wieku do 30 lat nie można być bardzo dobrym w 10
    skoplikowanych dziedzinach i jeszcze znać kilka języków obcych biegle.

  • 4. Data: 2002-02-08 08:54:14
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 7 Feb 2002 18:18:59 +0100, "clockworkoi"
    <c...@p...onet.pl>
    > wklepał(-a):
    <cut>
    > Masz na myśli to, że za granicą chcą ludzi typu "25 letnia sekretarka z 20
    > letnim doświadczeniem", czy też na 4 stanowiska chcą zatrudnić jedną osobę
    > ("człowiek do wszystkiego")?

    Mix obu. 6 lat doswiadczenia, bez MCSE nie podchodz, plus jeszcze kilka
    roznych systemow (w tym o kilku nie slyszalem:). Poza tym zauwazylem, ze
    szukaja glownie managerow itp
    /p

  • 5. Data: 2002-02-08 09:43:09
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    albo na przyklad (widzialem na wlasne oczy) 12 lat doswiadczenia z html i
    10 lat z linuxem :)
    gdzies jeszcze slyszalem 15 lat w Javie.....
    Lukasz

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"

  • 6. Data: 2002-02-08 10:43:34
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > albo na przyklad (widzialem na wlasne oczy) 12 lat doswiadczenia z html i
    > 10 lat z linuxem :)
    > gdzies jeszcze slyszalem 15 lat w Javie.....
    > Lukasz

    Ciekawe czy to nasi herosi biora przyklad od nich, czy oni od nas? A moze na
    przemian, i tak sie toczy zaklete kolko? U nas widzialem jak ktos chcial
    znajomosci takich jezykow programowania jak CGI, HTML i SQL:)
    /p

  • 7. Data: 2002-02-08 12:27:46
    Od: "Zbi" <n...@p...com>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie przegladam oferty pracy w Nowej Zelandii.

    Jeśli wolno zapytać to gdzie je przeglądałeś?
    Kiedyś wlazłem na jakąś stronę Nowej Zelandii ale piekielnie wolno chodziła.

    Zbi

  • 8. Data: 2002-02-08 12:32:53
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

    Tak naprawde znaczna czesc tych ogloszen jest kompletnie fikcyjna.
    Wymyslaja je ludzie z firm HR po to by znalezc jakis ludzi, ktorych
    wrzuca do bazy danych a potem moze komus wcisna.
    Kiedys szukalem pracy w Irlandii i dokladnie tak to wygladalo.
    Dopiero po dogadaniu sie z jedna pania z firmy HR, ktora we
    mnie uwierzyla dostalem od niej prawdziwe oferty.
    A potem w ciagu 1,5 miesiaca zaczalem mieszkac w IE...

  • 9. Data: 2002-02-08 13:48:42
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbi" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    <cut>
    > Jeśli wolno zapytać to gdzie je przeglądałeś?
    > Kiedyś wlazłem na jakąś stronę Nowej Zelandii ale piekielnie wolno
    chodziła.

    > Zbi

    Nowozelandzki JobUniverse
    www.jobuniverse.co.nz