PracaGrupypl.praca.dyskusje › Spotkanie fachowcow IT w Hamburgu

  • 1. Data: 2002-02-07 14:28:57
    Temat: Spotkanie fachowcow IT w Hamburgu
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    witam
    jak tak patrze ile ludzi w tym Monachium siedzi i jak sie pieknie potrafia
    zorganizowac
    to troche zaluje ze zalapalem robote w Hamburgu a nie tam ;)
    Ale moze biorac przyklad z GC-ow z Monachium my z HH tez cos bysmy zorganizowali??
    Moze nie w tym tygodniu bo ja i moja zonka niestety nie damy rady ale moze przyszly
    weekend???
    Imoze nie ograniczajmy sie do tylko GC ale tez ludzie ktorzy maja w rozny sposob
    kontakt z IT tez niech sie odezwa co ????

    P.S. Tomek O. licze ze podeslesz to ludziom ktorzy nie czytaja usnetu a znasz ich
    :)))

    --
    Pozdrowka %%%
    |<illservice %%%
    <) (\
    ___(_,_)\___
    || // ||

  • 2. Data: 2002-02-08 08:22:11
    Temat: Re: Spotkanie fachowcow IT w Hamburgu
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl> napisal:

> [...]
    > kontakt z IT tez niech sie odezwa co ????
    >
    > P.S. Tomek O. licze ze podeslesz to ludziom ktorzy nie czytaja usnetu a

    Naprawde nikt nie ma ochoty na spotkanie w Hamburgu???
    kurcze ja jestem w szoku niby tyle ludzi jest na GC a nikt nie czyta usnetu????

    --
    Pozdrowka %%%
    |<illservice %%%
    <) (\
    ___(_,_)\___
    || // ||

  • 3. Data: 2002-02-08 19:40:47
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl> napisal:

    > Naprawde nikt nie ma ochoty na spotkanie w Hamburgu???
    > kurcze ja jestem w szoku niby tyle ludzi jest na GC a nikt nie czyta
    usnetu????

    zostało się duże lusterko i do tego pół litra czystej dołożyć, coby się
    tradycji stało za dość ;-))))))

    pozdrówka, slavo

  • 4. Data: 2002-02-08 22:10:03
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    spoko spoko
    niektorzy pracuja :-)))

    proponuje przyszly tydzien, wtorek wieczorkiem
    pod ratuszem(przy wejsciu) albo na reperbanie (tylko ze tam za duzo punktow
    orientacyjnych:-))

    Ja w poniedzialek pogadam i puszcze maile

    Thomas
    Hamburg

    X...@1...133.1.4...

  • 5. Data: 2002-02-08 22:25:33
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    > zostało się duże lusterko i do tego pół litra czystej dołożyć, coby się
    > tradycji stało za dość ;-))))))

    Slavo,
    tylko bez przesady, jak do Was, do Monachium podjechalem
    z Hamburga, to bylo Was tylko 4!!!

    Dobra,
    pracujmy powoli nad I Ogolnoniemieckim Spotkaniem GC
    oraz nad Zrzeszeniem Polskich Informatykow w Niemczech ZPIN (Verein der
    polnischen Informatiker in Deutschland e.V. VPID e.V.:-))

    Jakies inne nazwy(tylko bez: Samotnie Pijacych do Lustra SPL :-))

    Milej zabawy jutro dla wszystkich
    Thomas
    i pozdrowienia od hamburskich GC's

  • 6. Data: 2002-02-09 00:39:59
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message

    > Slavo,
    > tylko bez przesady, jak do Was, do Monachium podjechalem
    > z Hamburga, to bylo Was tylko 4!!!

    no sorki... rozumiem, sama czysta w tych czasach to już nie to, proponuje
    więc zgodnie z tradycją dołożyć słoik ogórków kiszonych (nie marynowanych),
    polskę kiełbase i świeżą cebulkę ;-)))) i co...... ?????

    > Dobra,
    > pracujmy powoli nad I Ogolnoniemieckim Spotkaniem GC
    > oraz nad Zrzeszeniem Polskich Informatykow w Niemczech ZPIN (Verein der
    > polnischen Informatiker in Deutschland e.V. VPID e.V.:-))

    ano...

    > Jakies inne nazwy(tylko bez: Samotnie Pijacych do Lustra SPL :-))

    klub anonimowych a... administratorów????

    > Milej zabawy jutro dla wszystkich
    > Thomas
    > i pozdrowienia od hamburskich GC's

    dzięki, jak mówiliśmy przekażę kumplom :-)))

    slavo

    p.s. ale może pod szyldem naszego stowarzyszenia wypali w końcu
    ogólnoniemieckie spotkanie...??? gdzieś tak "in the middle of the road"...
    upss nie ten język....

  • 7. Data: 2002-02-10 20:49:45
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    Użytkownik "Slavo" <s...@g...net> napisał w wiadomości
    > p.s. ale może pod szyldem naszego stowarzyszenia wypali w końcu
    > ogólnoniemieckie spotkanie...??? gdzieś tak "in the middle of the road"...
    > upss nie ten język....

    Jestem za Hamburgiem 1:0

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 8. Data: 2002-02-11 09:31:53
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    "Slavo" <s...@g...net> napisal:

    > zostało się duże lusterko i do tego pół litra czystej dołożyć, coby się
    > tradycji stało za dość ;-))))))

    slavo a juz mialem zamiar to robic ale sie Tomek odezwal wiec nie bede sam :)
    no i moze ktos jeszcze przyjdzie to nie bedzie tak strasznie!

    --
    Pozdrowka %%%
    |<illservice %%%
    <) (\
    ___(_,_)\___
    || // ||

  • 9. Data: 2002-02-11 09:36:39
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> napisal:

> [...]
    >
    > proponuje przyszly tydzien, wtorek wieczorkiem
    > pod ratuszem(przy wejsciu) albo na reperbanie (tylko ze tam za duzo punktow

    Ja tez pracuje ale na usnet zawsze mam 5 min czasu.
    Co do spotkania to masz na mysli ten jutrzejszy wtorek(12.02.2002)???
    A cemu akurat wtorek? przeciez trzeba na drugi dzien wstac do roboty
    a po wypiciu paru piwek zreguly zle sie wstaje wczesnie do roboty :(
    piatek czy sobota to zawsze masz komfort psychiczny ze jutro wolne i mozna
    wiecej wypic no i potem mozna troche pospac :)) a tak to .....
    Popatrz jak to chlopaki (i dziewczyny) z Monachium organizuja! oni nigdy nie
    robia tego w dzien tygodnia ze na drugi trzeba wstawac :(
    Ale jak by wiekszosci pasowalo no to niech juz bedzie ten wtorek

    --
    Pozdrowka %%%
    |<illservice %%%
    <) (\
    ___(_,_)\___
    || // ||

  • 10. Data: 2002-02-13 16:59:49
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Koleżanka jest zatrudniona na czas nieokreślony. Dostała wypowiedzenie i
    > właśnie w okresie wypowiedzenia okazało się, że jest w ciąży (zaśw.
    lekarskie
    > oczywiście ma). Czy wypowiedzenie pozostaje w mocy?
    > dzięki za info
    > ste
    Hej

    "Zakaz rozwiązywania umowy o pracę z pracownicą w okresie ciąży obowiązuje
    również w sytuacji, gdy zaszła ona w ciążę w okresie wypowiedzenia,

    Jest to cytat ze strony:
    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I26.2001.045.
    000000500&format=webmore
    3