PracaGrupypl.praca.dyskusjeinteria.pl › Re: interia.pl
  • Data: 2007-08-06 09:29:33
    Temat: Re: interia.pl
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    o`rety wrote:

    > I co? ten ruch to admin musi ręcznie obsługiwać? i dlatego ma dostawać
    > te 15 tysi :)))?

    Gdybym mial przyjac kogos do zespolu adminow w takiej firmie jak onet i
    mialbym tej osobie zaplacic 1,5tys i ta osoba by miala prawa admina...
    to bym sie bal ze wylaczy mi cala farme serwerow dla czystej zabawy bo
    strata pracy za 1,5tys to nie tragedia a "fejm" po "shakowaniu" onetu na
    lata ;-)))))

    --
    Mateusz Pronobis