PracaGrupypl.praca.dyskusjeinteria.pl › Re: interia.pl
  • Data: 2007-08-06 15:33:18
    Temat: Re: interia.pl
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
    news:f96to7$2li$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to sie nazywa administrator a pewnie to zwykly helpdesk:)
    > np nie dziala mi konto, piszesz maila i taki adminouser podglada w czym
    > problem.
    > prawa ma pewnie mocno ograniczone i tyle.
    >
    > oczywiste jest to ze administrator z odpowiednia wiedze i z
    > odpowiedzialnoscia za dzialanie danego serwera(wlasciwie farm serwerow:)
    > nie bedzie pracowac za 1,5 ty zł obejetne czy brutto czy netto:)
    > ale taki czlowiek potrzebuje tzn murzynow gdzie studencik bez wiekszego
    > doswiadczenia bedzie cos tam sobie klepac na serwerze(konta uzyszkodnikow,
> [...]
    Zgodze sie - w help desk itp tyle moze wynosic pensja, ale administrator, to
    juz jest jednak inna funkcja :) Poza tym, moze to byc rozny roznisty
    admin-baz danych, ksztaltowania ruchu, bezpieczenstwa etc... Co to za
    "admin" w takiej firmie, ktory zarabialby 1500zl? :) Toz w byle jakiej
    firmie taka _srednia_ minimalna wynosi ok 2-2,5tys zl :)Chlopak sie pewnie
    pomylil i myslal o czyms innym, a myslal o administrowaniu ;) Administrator,
    to jednak jakby taki kierownik czegos tam w informie, wiec co to za
    kierownik, ktory zarabia na rowni z "konserwatorem powierzchni plaskich", a
    odpowiedzialnosc ma znacznie wieksza i do tego musi co nieco jednak
    wiedziec, a nie tylko jakiego mopa uzyc ;)