PracaGrupypl.praca.dyskusjeinteria.pl › Re: interia.pl
  • Data: 2007-08-08 19:25:12
    Temat: Re: interia.pl
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał ...

    > Nie, chodziło o szeregowego sprzątacza. Znaczy się, nie wiem, może i miał
    > jakieś dodatkowe uprawnienia, ale w skład jego obowiązków wchodziło ponoć
    > mycie muszli klozetowych.
    >
    > Ponoć, bo nie jestem w stanie tego na 100% zweryfikować.

    Wszystko mozliwetam rynek tez jest popierniczony jak u nas... W sumie to
    Polska stara sie nasladowac wlasnie USA i ichniejsze standardy
    bełkotowo/marketingowe, wiec wcale bym sie nie zdziwil gdyby byla to prawda
    :D

    --
    Pozdrawiam,
    M.K.

    "Pora zmywac sie na zmywak - dwa miliony polakow nie moze sie mylic..."