PracaGrupypl.praca.dyskusjeinteria.pl › Re: interia.pl
  • Data: 2007-07-30 20:10:29
    Temat: Re: interia.pl
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ja cos kiedys wyczytalem na servisie pracodawcy.com [niestety zostal
    zamkniety, nie wiem z jakich powodow ale sie domyslam ;)], tam o
    initerii [w tym przypadku krk] ludzie mieli nienajlepsze zdanie, hmm z
    tego co pamietam niby atmosfera wsrod pracownikow byla ok, lecz
    stosunek "kadry kierowniczej" do reszty zalogi "bardzo zly".
    nie wiem jak jest teraz, no ale mam nadzieje, ze jest lepiej ;)

    pozdr.