PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
    Subject: Re: inspiracje
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Wed, 21 Jul 2010 15:44:31 +0200
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 21-07-2010 o 15:11:35 Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał(a):

    > chyba kilka linijek do przepisania z jakiegoś poradnika... To nie jest
    > programowanie, tylko nakładanie łaty.

    No skoro tak uwazasz, to faktycznie nie ma sensu dalej rozwijac tego
    tematu... I nie pisalem o latach, a o portowaniu np. sterownikow kart
    sieciowych do starszych wersji OS, gdzie laty nie uswiadczysz, tylko albo
    szukasz w google juz gotowca wyprodukowanego u kogos w garazu, albo samemu
    portujesz takowy sterownik. Portowanie to nie pisanie calego kodu od
    poczatku, ale przeniesienie wiekszosci tego kodu do innego srodowiska.
    Niestety znajomosc C jest wymagana. Czesto portuje sie tez sterowniki z
    linuksa na np. *BSD. Zwykla lata nie zawsze wystarcza, a nawet zeby late
    napisac, trzeba znac C.

    > Wiem coś na temat poprawiania cudzych kodów i jeśli nie są one
    > trywialne, to wcale nie jest tak hop siup, że wklepujesz trzy linijki,
    > bo najpierw musisz wiedzieć gdzie je wklepać.

    Tlumaczysz to, jakby same blondynki byly dookola... Wyobraz sobie, ze sa
    osoby, ktore zajmowaly sie kilka lat programowaniem, ale im sie to
    znudzilo i zajely sie czyms innym.

    --
    SprzedamTO.pl