PracaGrupypl.praca.dyskusje › inny link do ankiety

  • 1. Data: 2002-07-31 13:18:18
    Temat: inny link do ankiety
    Od: "ArTuR" <a...@k...net.pl>

    przepraszam za kłopot, ale tamten link coś nie działa,

    tu mam nowy: http://artur.bpl.pl/anketa1.zip

    dziękuję,

  • 2. Data: 2002-07-31 13:57:39
    Temat: Re: inny link do ankiety
    Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl>

    Użytkownik ArTuR <a...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ai8o2m$ejo$...@n...tpi.pl...
    > przepraszam za kłopot, ale tamten link coś nie działa,
    >
    > tu mam nowy: http://artur.bpl.pl/anketa1.zip
    >

    > dziękuję,

    a moze by tak umiescic ta ankiete na stronie???
    pozdr.
    H.
    -
    Najlepsze strony Avonu- www.avonwroclaw.prv.pl
    -

  • 3. Data: 2002-07-31 15:53:05
    Od: <k...@p...onet.pl>

    >    przepraszam za kłopot, ale tamten link coś nie działa,
    >
    > tu mam nowy: http://artur.bpl.pl/anketa1.zip
    >

    > dziękuję,

    A kto ty jestes, i czy tam siedzi ankieta?..a nie naprzyklad jakis trojan.
    Nie znam ciebie, nie wiem o co chodzi...nie sciagam...podejrzewam, jak
    wiekszosc tam zagladajacych

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-07-31 17:42:24
    Od: "Chris" <c...@g...de>

    "ArTuR" <a...@k...net.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > przepraszam za k?opot, ale tamten link co? nie dzia?a,
    >
    > tu mam nowy: http://artur.bpl.pl/anketa1.zip
    >

    > dzi?kuj?,

    zrob facet ankiete i poloz ja na stronie do wypelnienia,
    bo inaczej sie nie doczekasz. Nikt zdrowy nie bedzie
    tego xls-a otwieral, wypelnial i Ci wysylal.

    pzdr,
    Chris

  • 5. Data: 2002-07-31 17:47:08
    Od: "GG" <g...@w...pl>

    czuje sie zdrowy a wyslalem - niech ma

  • 6. Data: 2002-07-31 22:07:16
    Od: "robak" <r...@p...ds14.agh.edu.pl>

> [...]
    > bo inaczej sie nie doczekasz. Nikt zdrowy nie bedzie
    > tego xls-a otwieral, wypelnial i Ci wysylal.

    racja - poza tym ankieta niedopracowana - nie bylo np. odpowiedzi na pytania
    w jaki sposob ja szukalem pracy i w jaki sposob znalazlem
    marnie panie ArTuRzE