PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odp: praca w philip morris

  • 1. Data: 2002-07-31 11:57:26
    Temat: Odp: praca w philip morris
    Od: "exit" <no spam_joshua@futuro.pl>

    Użytkownik Magdalena Ubysz - www.wakacje.pl <m...@w...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:ahr6k1$d5$...@n...tpi.pl...

    | Witam serdecznie,
    |
    | Wlasnie otrzymalam propozycje spotkania rekrutacyjnego w firmie Philip
    | Morris na stanowisku przedstawiciela handlowego.
    | Czy ktos z grupowiczow moze orientuje sie czego moge spodziewac sie na
    | rozmowie kwalifikacyjnej? Dodam, iz rozmowa jest dwuetapowa. A moze ktos
    | pracowal w tej firmie i orientuje sie jakie warunki pracy oferuja?

    Kiedys kazali tanczyc bez muzyki na rozmowie a teraz to nie wiem....ale
    spodziewaj sie nispecjalnej pensji na poziomie 1500 netto ,odcinania od
    pensji pieniedzy za uzytkowanie samochodu sluzbowego do celow prywatnych i
    totalnej kontroli pracy ( komputerki osobiste ktore rejesteruja godzine
    odwiedzenia punktu i wklepanie zamowienia) i 25-30 punktow handlowych do
    odwiedzienia w ciagu dnia.W sezonie letnim w zaleznosci od rejonu jest
    tzw.akcja polwysep gdzie prace mozesz konczyc nawet o 1 w nocy.
    pozdrawiam
    Exit