PracaGrupypl.praca.dyskusjeinne nietypowe sposoby rekrutacji › Re: inne nietypowe sposoby rekrutacji
    From: "FX" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: inne nietypowe sposoby rekrutacji
    Date: Wed, 2 Jul 2003 16:43:45 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@pa200.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > kwalifikacyjnej przez gadu-gadu, mnie spotkala dzis nieco inna sytuacja:
    > dostalem na komore (sluzbowa) krotki sms: oferta pracy, 2500 brutto,
    > [miasto].

    Ponad rok temu dostalem sms'a o tresci mniej wiecej takiej:

    Jesli interesuje Pana praca na podobnym stanowisku za wieksze
    pieniadze prosze o kontakt pod numerem xxxxxx. (i tu numer
    stacjonarny).

    Z ciekawosci zadzownilem. Okazalo sie ze dzwonil ktos z konkurencji,
    ale ze nie mogli sie do mnie dodzwonic przez tydzien - wyslali sms'a.

    Spotkalem sie, okazalo sie ze rzeczywiscie dawali wieksze pieniadze
    ale nie na tyle wieksze zeby ryzykowac wiec podziekowalem.

    FX