PracaGrupypl.praca.dyskusjeinne nietypowe sposoby rekrutacji › Re: inne nietypowe sposoby rekrutacji
  • Data: 2003-07-02 18:12:28
    Temat: Re: inne nietypowe sposoby rekrutacji
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło mi się niedawno coś takiego - było to 1 dzień przed świętami
    wielkanocnymi i ok. 7h spędziłam w aucie jadąc nad morzem, dlatego
    pomyślałam, że być może firma nie mogła się do mnie dodzwonić. Dostałam
    SMS-a z prośbą o kontakt pod nr tel. takim to a takim, jeśli jestem
    zainteresowana pracą w charakterze menager ds. kontaktów z klientem. Była
    podana nazwa firmy, ale SMS był wysłany z Internetu. Okazało się, że taka
    jest ich praktyka... Zadzwoniłam tam i zostałam poproszona o przyjście.
    Okazało się, że jest to firemka szkoleniowo-doradcza, moje dane mieli
    jeszcze sprzed 2 lat, na miejscu dostałam jakiś formularz do wypełnienia.

    Do tej pory dziwię się, że firma sama do mnie nei zadzwoniła, ale wysłali mi
    SMS-em nr telefonu... Trochę to nieeleganckie...

    Iza