PracaGrupypl.praca.dyskusje › imprezy firmowe

  • 71. Data: 2005-03-14 16:55:30
    Temat: Re: imprezy firmowe
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2005 17:56:04 +0100, Daniel Rychcik
    <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał:

    > Zgadza się - ale człowiek z takim podejściem jest tylko w połowie
    > "szczęśliwy" :(. Bo (po odliczeniu spania :-) pół życia spędza patrząc
    > na zegarek z myślą "byle do fajrantu".

    Praca ma być dobrze płatna i nie nadmiernie uciążliwa. Trochę uciążliwa
    być moze. Obleci.

    > Dziękuję postoję - wolę w tym
    > czasie robić coś, co sprawia mi przyjemność, wśród ludzi których lubię
    > i cenię, widzieć efekty swojej pracy, cieszyć się z zadowolenia ludzi,
    > którzy korzystają z tego co robię itp. W szczególności, jeśli jest taka
    > potrzeba, poświęcić tej pracy nieco więcej czasu, niż "wynika z grafika",
    > mysląc przede wszystkim o tym JAK i PO CO, a nie ZA ILE.

    Tylko "za ile" jest naprawdę ważne. A na pytanie "po co" odpowiedzi
    udziela się przez zakupy.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 72. Data: 2005-03-14 16:56:04
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-03-14, T.Omasz <t...@f...pl> wrote:
> [...]

    Zgadza się - ale człowiek z takim podejściem jest tylko w połowie
    "szczęśliwy" :(. Bo (po odliczeniu spania :-) pół życia spędza patrząc
    na zegarek z myślą "byle do fajrantu". Dziękuję postoję - wolę w tym
[...]

    (I wcale nie przeszkadza mi to w uprawianiu sporej ilości innych, nie
    związanych z pracą, zainteresowań)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 73. Data: 2005-03-14 17:14:27
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-03-14, T.Omasz <t...@f...pl> wrote:
    > Praca ma być dobrze płatna i nie nadmiernie uciążliwa. Trochę uciążliwa
    > być moze. Obleci.

    Czy Ty naprawdę nie zrozumiałeś tego, co jest napisane powyżej? Praca
    nie musi być przykrym obowiązkiem, ale może być przyjemnością.

    > Tylko "za ile" jest naprawdę ważne.

    No fakt, jeśli masz takie podejście do życia, to się w sumie nie
    dziwię reszcie wypowiedzi... Jakbym słyszał (niestety) mojego
    młodszego brata :(

    Daniel

  • 74. Data: 2005-03-14 22:36:56
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Zależy od tego, DOKĄD ucieka. Niektórzy mają domy, rodziny, prywatne pasje
    >i zainteresowania które lubią bardziej od swojej pracy.

    dokladnie.. ja zarabiam na pasje :) jest dosc kosztowna..

    oczywiscie idealem jest zarabiac pasja :).. ale to w obecnych czasach
    rzadkosc

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)