PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia asystentka

  • 1. Data: 2004-08-05 12:31:10
    Temat: ile zarabia asystentka
    Od: "moosen" <m...@n...com>

    ciekawi mnie, ile zarabia średno asystentka/sekretarka

    Oleńka

  • 2. Data: 2004-08-05 13:53:49
    Temat: Re: ile zarabia asystentka
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > ciekawi mnie, ile zarabia średno asystentka/sekretarka

    Jesli programuje w C++ i Javie, zna Unixy oraz Windowsy(dokladnie) a takze
    posiada orientacje w Oracle (glownie SQL) to pewnie ze dwa tysiace :)))

    Sory za nawiazanie do niedawnego watku:)

    A powaznie: to zalezy gdzie. W Bialystoku czy Suwalkach pewnie ciezko zlapac
    poziom 1 tys. PLN, w Wawie natomiast nie bedzie chciec pracowac za 2 tys.
    PLN.

    Tomek

  • 3. Data: 2004-08-05 15:28:28
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    moosen wrote:

    > ciekawi mnie, ile zarabia średno asystentka/sekretarka
    >
    > Oleńka
    sa takie co zarabiaja 800pln a sa takie, ktore i kilka-kilkanascie tysiecy.
    Iza
    --
    Izza
    i...@p...onet.pl