PracaGrupypl.praca.dyskusjeile za urlop › Re: ile za urlop
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile za urlop
    Date: Fri, 23 Jul 2004 11:13:53 +0200

    Pięknego dnia Fri, 23 Jul 2004 10:20:47 +0200, sis
    <a...@s...net> zakodował:

    >mam jeszcze 9 dni urlopu i niedlugo odchodze z firmy
    >chcialbym sie ile $ przysluguje mi za ten urlop.. w umowie mam napisane
    >824zl jako pensje. tak sie umowil ze mna pracodawca a na reke biore
    >900zl .. i teraz mam pytanie od ktorej kwoty bedzie mi wyliczana kwota

    Ta część, którą dostajesz na czarno się nie liczy. Chyba, że to jest
    premia. Generalnie podstawą do wyliczenia ekwiwalentu za urlop jest
    wynagrodzenie z ostatnich kilku miesięcy (patrz RMUA i rozporzadzenie
    w sprawie szczegolowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego,
    ustalania i wyplacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu
    pienieznego za urlop)

    Jak wyliczyles te 9 dni urlopu?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded