PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za urlop

  • 1. Data: 2004-07-23 08:20:47
    Temat: ile za urlop
    Od: sis <a...@s...net>

    Witam
    mam jeszcze 9 dni urlopu i niedlugo odchodze z firmy
    chcialbym sie ile $ przysluguje mi za ten urlop.. w umowie mam napisane
    824zl jako pensje. tak sie umowil ze mna pracodawca a na reke biore
    900zl .. i teraz mam pytanie od ktorej kwoty bedzie mi wyliczana kwota
    za urlop? i ile to bedzie

    pozdrawiam
    albert

  • 2. Data: 2004-07-23 08:58:50
    Temat: Re: ile za urlop
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    sis wrote:

> [...]
    > 824zl jako pensje. tak sie umowil ze mna pracodawca a na reke biore
    > 900zl .. i teraz mam pytanie od ktorej kwoty bedzie mi wyliczana kwota

    Może kazać Ci odebrać urlop i żadnej kasy nie dostaniesz. A jeśli zdecyduje
    się zapłacić to od kwoty jaką masz na umowie (bo tyle musi), jeśli od tej
    na którą umówiliście się nieoficjalnie to wyłącznie jego dobra wola.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2004-07-23 09:13:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 23 Jul 2004 10:20:47 +0200, sis
    <a...@s...net> zakodował:

> [...]
    >824zl jako pensje. tak sie umowil ze mna pracodawca a na reke biore
    >900zl .. i teraz mam pytanie od ktorej kwoty bedzie mi wyliczana kwota

    Ta część, którą dostajesz na czarno się nie liczy. Chyba, że to jest
    premia. Generalnie podstawą do wyliczenia ekwiwalentu za urlop jest
    wynagrodzenie z ostatnich kilku miesięcy (patrz RMUA i rozporzadzenie
    w sprawie szczegolowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego,
    ustalania i wyplacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu
    pienieznego za urlop)

    Jak wyliczyles te 9 dni urlopu?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded