eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeile za nazwe firmy? › Re: ile za nazwe firmy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile za nazwe firmy?
    Date: Tue, 23 Jul 2002 21:49:39 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <ahkbnf$o50$1@news2.tpi.pl>
    References: <ahj8al$83l$1@news.tpi.pl> <ahj8rg$p4s$1@news.onet.pl>
    <ahj92p$2n2$1@news.tpi.pl> <ahk60r$45j$2@news.onet.pl>
    <ahk7t0$2pu$1@news.tpi.pl>
    <s...@b...domek.ziembor.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: skorupski.net.autocom.pl
    X-Trace: news2.tpi.pl 1027453487 24736 213.134.168.61 (23 Jul 2002 19:44:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jul 2002 19:44:47 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:54409
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w
    wiadomości news:slrnajrc09.ff6.ziembor.news@bluesky.domek.ziemb
    or.waw.pl...
    > MJ Skorupscy na pl.praca.dyskusje:
    > > Gdybys dokladnie przeczytal moj post, to nie pisalbys takich glupot.
    >
    > Ale Twój przepiśca zwrócił Ci uwagę na kilka uwarunkowań związanych z
    > wymyślaniem nowej marki. A co do wyceny: jak zwykle gy pytają podaje się
    > cenę 1/x samochodu, gdzie przy czymś takim za x możemy przyjąć np. 40.
    > Nie. Nie pytaj jaki samochód. Zwłaszcza, że nie wiemy kto Ci to zlecił.
    > I ile jest gotów zapłacić.
    >
    > --
    > ziemek

    Nie wymyslam nowej marki. Podaje tylko x propozycji nazwy dla firmy. Firma
    akceptuje lub nie. Jesli nie - wymyslam dalej. Wbieraja iles tam propozycji,
    ktore dopiero potem sa brane pod uwage jako potencjalne nazwy. Nie siadam
    na godzine, dziesiec godzin czy dwa dni i nie zajmuje sie w tym czasie tylko
    mysleniem nad nazwa. Mysle jak zasypiam, jak jem i robie zakupy. Chodzi o
    to, ze - przynajmniej w moim przypadku - nie moge tego rodzaju kreatywnej
    dzialalnosci rozliczyc przez czas jej poswiecony.
    A testowanie nazwy (marki, firmy itp) to juz zupelnie co innego i bynajmniej
    zadne 'sondaze' nie znajduja tutaj uzasadnienia. No ale to juz rozwazania na
    temat badan, o ktorych moglabym mowic i mowic:-)

    Marta


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1