PracaGrupypl.praca.dyskusjeile za instalacje windy › Re: ile za instalacje windy
  • Data: 2003-03-16 15:11:07
    Temat: Re: ile za instalacje windy
    Od: "Zenek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sami sobie
    > jesteśmy winni, bo każdy "po zeciorku" zjeżdża w dół, poza tym jest cała
    > kupa "fachowców co się znają" i oni drenują stawki za swoją partaninę,
    > której nawet prawdziwy speco nie może za dobrą kasę poprawić, bo skoro
    "pan
    > Kazio" spie...ł za 30, to przecież nie zapłacą 70, a tym bardziej 170 za
    > poprawkę...

    Nie nazywałbym ludzi potrafiących naprawić czy skonfigurować windows
    specami. Nie wróże im kariery, bo Windowsy są coraz bardziej przyjazne w
    uzytkowaniu - niedlugo wcisnie sie przycisk "Instaluj" i po pol godzinie
    przyjdzie uzytkowac gotowy system. Stawki o ktorych rozmawiacie sa dla mnie
    smieszne - 30 zl za godzine pracy powinno w zupelnosci wystarczyc. Niektorzy
    pracuja ciezko za 5zl/h, a jakis pseudo fachowiec za kilka klikniec myszka
    chce 70zl.