PracaGrupypl.praca.dyskusjeile za instalacje windy › Re: ile za instalacje windy
  • Data: 2003-03-17 14:59:09
    Temat: Re: ile za instalacje windy
    Od: Dino <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam jestes smieszny. nie placi sie za czas, czy ilosc fizycznej pracy do
    > wykonania tylko za wiedze i pieniadze jakie ktos wydal na to, by ta
    > wiedze
    > zdobyc
    >
    > Jest taki dowcip - do mechanika facet dopchal malucha i mowi nie pali -
    > zrob pan
    > cos. Facet wzial mlotek, stuknal gdzie trzeba i auto odpalilo. Nalezy sie
    > stowka. Ile dziwi sie kierowca. Przeciez pan tylko stuknal mlotkiem to
    > bylo 5
    > minut pracy. Na to mechanik - za stukniecie to placi pan 10 zl, za to ze
> [...]

    Dokładnie, też miałem taką sytuację, kumpel dopiero co kupił sobie komputer
    i od razu czuł się taki mocny, że zabrał się za instalację systemu innym -
    bo przecież wystarczy pokilkać. Jak się zaczęły problemy to wtedy telefon i
    wzywać fachowca - a problem był tak, że gość nie potrafił odczytać co to za
    karta graficzna i skąd do niej sterowniki. A podobno wystarczyło poklikać -
    wiedza też kosztuje, ale niektóry tego nie rozumieją.