PracaGrupypl.praca.dyskusjeile wynosi dieta za delegacje krajową? › Re: ile wynosi dieta za delegacje krajową?
  • Data: 2004-10-21 05:54:08
    Temat: Re: ile wynosi dieta za delegacje krajową?
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To Pisał Romek wrote:
    > i jakie inne wydatki (dojazd, hotel) pracodawca
    > musi zaplacic pracownikowi?
    >
    > dojazd jakos ryczałtowo czy faktura za paliwo?

    W mojej Firmie Państwowej dostaje się zaliczkę, która wystarcza na
    paliwo/bilety PKP oraz trochę na życie. Resztę tymczasowo z własnej
    kieszeni, ale wszystkie faktury (spanie, jedzenie) się zbiera i później
    z nich rozlicza. Można faktur nie zbierać i rozliczyć się ryczałtowo. U
    mnie to było coś około 25 zł dziennie diety plus chyba tyle samo na
    nocleg. W sumie wszystkie moje wydatki zostały pokryte po rozliczeniu.

    Sebastian Ce