PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: ile prawdy na rozmowie?

  • 1. Data: 2006-03-19 00:14:57
    Temat: Re: ile prawdy na rozmowie?
    Od: "Dominix" <k...@o...pl>

    Jak uważacie, czy na rozmowie warto cos podkolorowac, czy tez mowic
    prawde i
    > tylko prawde (no w pewnych granicach)?

    Na pytania , które łatwo sprawdzić (znajomość programów, języka
    itp) lepie nie mijac się prawdą bo polecisz po 2-3 dniach pracy.
    Jeżeli chodzi o inne pytania to też lepiej mówić szczerze, bo
    rekrutujący to wyczuwa; wiem ,że jak zadam pytanie "praca w grupie
    czy samodzielna" to usłyszę na 90% -"i w tej i w tej bardzo dobrze
    sie sprawdzam" albo jak spytam co najwazniejsze dla zainteresowanego
    jest w pracy to na 95% "atmosfera"i stąd między innymi wiem, kto
    reżyseruje odpowiedzi a kto uczciwei mówi. I takie osoby bardziej
    cenię.
    I jescze jedno jest ważne, lepiej mówić prawdę co do tych bardziej
    psychologicznych pytań bo nie jestes w stanie przewidziec kogo szuka
    firma? ( to zależy od kultury panującej w firmie, jedni poszukują
    "uległych" inni "zadziornych" jedni "ambitnych inni wprost przeciwnie
    ) Więc lepiej byc soba i wypaść szczerze.
    pzdr
    DX