PracaGrupypl.praca.dyskusje › Forum Prezesów Spółek

  • 1. Data: 2006-03-18 15:00:03
    Temat: Forum Prezesów Spółek
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    Ponownie zapraszam do uczestnictwa w forum:
    http://www.forumprezesow.go.pl/

    Krzysztof Szm
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.
    http://www.forumprezesow.go.pl

  • 2. Data: 2006-03-18 15:22:31
    Temat: Re: Forum Prezesów Spółek
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    Krzysztof Szm wrote:

    > Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.

    Zapewne niepotrzebnie, ale powiem, ze jest to beznadziejne motto.

    --
    Cezary Morga

  • 3. Data: 2006-03-18 15:34:25
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    czyli to motto mam usunac czy moze zmienic na inne.
    A jesli tak to na jakie ???
    Oczekuje propozycji

  • 4. Data: 2006-03-18 18:17:46
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 18 Mar 2006 16:00:03 +0100, Krzysztof Szm napisał(a):

    > Ponownie zapraszam do uczestnictwa w forum:
    > http://www.forumprezesow.go.pl/

    No zaprosiles juz raz. Dziekujemy.

    BTW - podejrzewam ze niewielu prezesow spolek wie o istnieniu takiego
    wynalazku jak usenet.
    Sprobuj wiec dotrzec do swojej grupy docelowej innym sposobem.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2006-03-18 21:27:59
    Od: studentos <s...@T...pl>

    18-03-2006, na pl.praca.dyskusje, Krzysztof Szm napisał(a):

    > Ponownie zapraszam do uczestnictwa w forum:
    > http://www.forumprezesow.go.pl/

    Mam pytanie: Zakładasz, że ilu prezesów spółek czyta tą grupę ?
    studentos

  • 6. Data: 2006-03-18 22:19:57
    Od: "Halinka" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl> napisał w wiadomości
    > Ponownie zapraszam do uczestnictwa w forum:
    > http://www.forumprezesow.go.pl/

    A prezeski moga być? ;)
    Tak na serio to raczej nie mam ochoty się zwierzać nikomu, ani o nic tam pytać.
    Tym bardziej, że sępisz na domenę 30 zł oraz na porządne forum. Czego
    oczekujesz? Nic nie dajesz, a chcesz zbierać? Tylko nie mów, że nic nie chcesz
    dla siebie, tylko ludziom pomagać.. Skoro ktoś jest prezesem (prezes w
    prawdziwym tego słowa znaczeniu, a nie prezes jednoosobowej firmy) to mając
    problem dzwoni do prawnika, a nie szuka na badziewnym forum..

    Hlnk

  • 7. Data: 2006-03-18 22:53:41
    Od: studentos <s...@T...pl>

    18-03-2006, na pl.praca.dyskusje, Halinka napisał(a):

    .:ciach:.

    Czyli jednak są jacyś prezesi/Prezeski :) Strasznie ostro pojechałaś po
    faceciku :) a może ma jakąś misję ;) Nie wiadomo, może to kiedyś będzie coś
    dużego ;)
    studentos

  • 8. Data: 2006-03-19 00:18:45
    Od: ktos <b...@x...yy.pl>

    studentos napisał(a):
    > 18-03-2006, na pl.praca.dyskusje, Halinka napisał(a):
    >
    > .:ciach:.
    >
    > Czyli jednak są jacyś prezesi/Prezeski :) Strasznie ostro pojechałaś po
    > faceciku :) a może ma jakąś misję ;)
    Tak. Spoldzielnia pracy czy cos podobnego o socjalistycznym rodowodzie
    ma 4 mln dlugu to jest wiecej niz jest warta. Zgodnie z prawem dawno
    powinien byc zgloszony wniosek o upadlosc

  • 9. Data: 2006-03-19 08:43:22
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    Super dyskusja. bardzo podoba mi sie konstruktywne podejscie do tematu a
    wypowiedzi potwierdzaja tylko kto co soba reprezentuje.
    a teraz kilka wyjasniej.
    - o domenie za 30 zl juz kiedys pisalem ale jak ktos nie potrafi szukac w
    archiwum to jest jego problem.
    serwer mam wykupiony na interii a adres do forum jest tylko aliasem - dla
    osob rozumnych sprawa jest oczywista ze wzgledow praktycznych
    Jesli cena serwera oraz koszt forum jest dla niektorych miernikiem wartosci
    to gratuluje i pozostawiam bez komentarza.

    - jesli chodzi o firme to nie jest to jednoosobowa firmy - zatrudniam na
    dzien dzisiejszy 70 osob
    - na ogladalnosci mi nie zalezy a na zwierzerzeniach juz zupelnie - ktos
    chyba pomylil pojecia i sens forum a wystarczy spojrzec na kategorie.
    Zadna z nich nie ma temat: zwierzenia lub zalosne wypociny
    - przekasek tez nie ma podobnie jak na tej grupie - sa czasami glodne
    kawalki ale to zupelnie inna sprawa
    - jesli chodzi o zadluzenie firmy to informuje, ze prezesem jestem od lutego
    i nie mialem wczesniej wplywu na sytuacje w firmie
    - co do zalozenia ilu prezesow odwiedzi moje forum to jesli ma tam byc
    dyskusja na takim poziomie to bron mnie panie boze od takich bo to
    bezprzedmiotowa dyskusja.
    A tak nawiasem mowiac to zastanawialem sie czy pisac o forum na grupie,
    liczylem na kostruktywna pomoc ewentualnie powazne sugestie ale widze ze sie
    przeliczylem.
    Bardzoo serdecznie dziekuje za wklad w moje forum - duzo sie nauczylem
    czytajac Wasze posty.

  • 10. Data: 2006-03-19 11:16:41
    Od: orzel <o...@p...onet.pl>

    Powinni Cie wypierniczyc za zwierzenia o dlugach firmy na forum
    publicznym. Co to ma w ogole dac?
    Za grosz rozumu chyba nie masz.
    Poza tym jesli majatek firmy przekracza dlugi i mowisz, ze to zgodnie z
    prawem powinno byc jakos rozwiazane to chyba sam lamiesz to prawo bo o
    tym wiesz, a nic nie robisz. Prokurator z urzaedu powinien cos z tym zrobic.