PracaGrupypl.praca.dyskusjeile prawdy na rozmowie? › Re: ile prawdy na rozmowie?
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile prawdy na rozmowie?
    Date: Fri, 17 Mar 2006 18:38:57 +0000 (UTC)

    "sarra" <b...@s...pl> wrote in news:dvebio$7lj$1@inews.gazeta.pl:

    > Pytania na które odpowiedzialm zgodnie z prawdą to np:
    >
    > 1. Znajomosc okreslonych programow w skali od 1-5?
    > Moja odpowiedz: 3 bo co prawda uczylam sie tego programu na studiach,
    > ale musialabym sobie go przypomniec
    >
    > dobrze odpowiedzialam, czy powinnam byla powiedziec
    > ad1. 5

    a gdyby tu bylo przedszkole... e.. sorry - nie tak chcialem;

    a gdyby tak wszyscy podkolorowywaliby sobie znajomosc programu,
    to pracodawca dostalby tam same odpowiedzi "5"; jakby pracodawca
    chcial, zeby ludzie sobie podkolorowywali, to by chcial zeby
    wszyscy zaznaczyli tam "5"; jakby chcial, zeby wszyscy zaznaczyli
    tam "5" to po co dawalby takie pytanie?

    poza tym tutaj nie ma przelozenia, ze pracodawca patrzy na liczbe
    wybrana przez kandydata i ocenia kandydata (albo kandydatke)
    proporcjonalnie do wybranej liczby; pracodawca moze wobec pewnych
    osob - np. swiezych absolwentow - miec pewnosc, ze taka osoba nie
    ma prawa wybrac w pewnych pytaniach 5 w skali do 5, gdyz jest to
    nierealne; po drugie pracodawca niekoniecznie musi pozadac, aby
    idealny kandydat odpowiedzial gdziestam "5" - wrecz przeciwnie:
    moze celowo dac "pytanie z innej bajki" albo technologie, ktorej
    znajomosc jest wrecz niepozadana na danym stanowisku;

    pzdrv;
    adas;