PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile mam wziąc za robote?

  • 1. Data: 2003-06-25 20:18:14
    Temat: ile mam wziąc za robote?
    Od: "arekk" <a...@h...pl>

    wiec mam problem. tzn zdarzyla mi sie wlasnie fucha. A sprawa wyglada
    nastepujaco. Jest dyskotek na ktorej jest ok 30 kamer. one sa polaczone za
    pomoca przewodow do glownego pokoju.

    A moim zadaniem jest tak: podlaczyc doddatkowo 5 kamer- zamontowac do sufitu,
    (przewody sa), nastepnie wszystkie 35 podlaczyc do komputerow( caly sprzet
    jest), dalej musze skonfigurowac te kompy, dalej 4 kamery podlaczyc do
    jeszcze osobnego monitora. Musze zrobic po prostu tak zeby wszystko sprawnie
    dzialalo.

    Czy ktos moze mi powiedziec ile moge za takie cos wziac??

    bede bardzo wdzieczny.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-06-26 08:07:06
    Temat: Re: ile mam wziąc za robote?
    Od: "publist" <p...@i...pl>

    Użytkownik "arekk" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sprawnie
    > dzialalo.
    >
    > Czy ktos moze mi powiedziec ile moge za takie cos wziac??

    A masz licencje pracownika zabezpieczenia technicznego (I-go lub II-go
    stopnia), bo jesli mnie pamiec nie myli, to do CCTV cos takiego jest
    konieczne. Znajomy, dostal roczek w zawieszeniu, bo robil CCTV, nie mial
    licencji, a bylo wlamanie i sporo rzeczy zginelo, nie mowiac o tych
    sukinsynach, ktorzy chca od niego caly czas wyciagnac odszkodowanie.

    A jesli chodzi o kwote, to jesli caly sprzet jest gotowy i czeka na
    podlaczenie i konfiguracje, to jako firma mozesz policzyc jakies 1800-2500
    netto. Zakladam, ze konfigurujesz caly sprzet z podlaczeniem 40 kamer do
    multiplekserow komputerowych.

    Pozdrawiam
    publist

  • 3. Data: 2003-06-26 11:52:38
    Od: <s...@w...pl>

    Za taka robotke mozesz wziasc bez gadania 3000-4000 PLN jesli masz licencje
    II stopnia.

    Pozdrowka

  • 4. Data: 2003-06-26 15:24:09
    Od: "celeron" <c...@w...pl>

    Kto wydaje te licencje , jaki jest tryb przydzielania?
    sms

  • 5. Data: 2003-06-26 16:10:32
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    celeron wrote:

    > Kto wydaje te licencje , jaki jest tryb przydzielania?
    > sms
    ehhh
    http://www.mswia.gov.pl/ustawy/78_511.htm

    m.

  • 6. Data: 2003-06-26 20:13:21
    Od: "laik" <k...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Za taka robotke mozesz wziasc bez gadania 3000-4000 PLN jesli masz
    > licencje II stopnia.
    >
    > Pozdrowka

    A bez licencji połowę z tego (ok. 1500 zł powinno wystarczyć).
    Oczywiście za to co napisałeś. Jeżeli masz np. jeszcze przeszkolić
    pracowników i dajesz jakąś gwarancje na bezawaryjne działanie tego systemu
    komputerowego to kwota rośnie znacząco:). Z mojego skromnego doświadczenia
    wiem że systemy komputerowe do rejestracji obrazu się strasznie wieszają!
    Testowałem sprzęt kilku firm i zawsze były problemy :-).

    Kichawa.

  • 7. Data: 2003-06-27 05:20:55
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik laik napisał:

> [...]
    > wiem że systemy komputerowe do rejestracji obrazu się strasznie wieszają!
    > Testowałem sprzęt kilku firm i zawsze były problemy :-).

    A czy testowałeś opgromawanie jednej firmy czy też kilku? Chodzi mi tu o
    system operacyjny.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 8. Data: 2003-06-27 22:29:48
    Od: "shrini" <s...@w...pl>

    Ja testowalem oprogramowanie serwerow kilku producentow (nie wymienie
    jakich) ale wiekszosc bazowala na sys. 98 lub NT i powiem wam ze gdy system
    sie przeladowuje masz, srednio 15 do 20 min. na to by np. obrobic bank bo w
    tym czsie system niczego nie rejestruje. Oczywiscie gdy znasz system i wiesz
    jak go posadzic czy tez przeladowac zdalnie. A wiem z doswiadczenia ze te
    same firmy serwisoe uzywaja tych samych hasel i ID. Problem jest tylko z
    numerem dostepowym ale to tez jest do obejscia. Nie chcem obrazac zadnej
    firmy ale jak dostalem w sfoje lapki serwer dostepowy CityBanku to
    zrozumialem jak to jest a jak to opisuja. Dla tych co administruja serwerami
    kontroli w bankach: City nie byl jedynym bankiem z ktorym sie zapoznalem.
    Mialem przyjemnosc z np. NBP i powiem ze cieno - to samo. "Nie wiezcie
    bankom panowie" to wszystko pic na wode. 15-30 min. i mozecie robic co wam
    sie zywnie podoba hehe ;)

    Pozdrowka ;)

  • 9. Data: 2003-06-28 09:12:38
    Od: "publist" <p...@i...pl>

    Użytkownik "celeron" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kto wydaje te licencje , jaki jest tryb przydzielania?
    > sms
    Policja

  • 10. Data: 2003-06-28 09:13:56
    Od: "publist" <p...@i...pl>

    Użytkownik <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Za taka robotke mozesz wziasc bez gadania 3000-4000 PLN jesli masz
    licencje
    > II stopnia.
    Zgadza sie, 4000 spokojnie, ale pod warunkiem posiadania licencji. Bez, to
    jakas polowa.

    publist