PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest kasa z UP na stworzenie miejsca pracy?

  • 1. Data: 2003-06-25 18:31:58
    Temat: Czy jest kasa z UP na stworzenie miejsca pracy?
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy moglby ktos mi cos podpowiedziec i nakierowac w w/w temacie...Wzialbym
    chetnie kilku bezrobotnych z UP bo potrzebuje ludzi i kasy...
    Jak to wyglada?

    pzdr,

    Rafal

  • 2. Data: 2003-06-25 19:05:15
    Temat: Re: Czy jest kasa z UP na stworzenie miejsca pracy?
    Od: "Dieter" <j...@i...pl>

    Zapomnij

    Tez o tym myslalem.

    Na wyjsciu gosc mowi, ze dadza 20000 zl na rozpoczecie dzialalnosci ale
    musisz miec od 2 do pieciu zyrantow z czego zaden z nich nie moze miec
    wiecej niz 65 lat i musza miec dochody, kady min 1400 zl.

    Zastanwoliby sie debile, ze nie ma takich frajerow co bezrobotnemu beda
    zyrowac.

    Jak zwykle biednemu wiatr w oczy.

    Pozdro

    Dieter

  • 3. Data: 2003-06-26 06:57:09
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > wiecej niz 65 lat i musza miec dochody, kady min 1400 zl.
    >
    > Zastanwoliby sie debile, ze nie ma takich frajerow co bezrobotnemu beda

    heh, zastanow sie co piszesz!!
    pytanie bylo nie o pozyczke ale o refundeacje miejsca pracy!!
    ale nie jest tak rozowo ze dostaniesz kase!!!!!!!!!1
    nie ma nic za darmo na swiecie, ludzie zrozumcie to

    Jean