PracaGrupypl.praca.dyskusjeile mam wziąc za robote? › Re: ile mam wziąc za robote?
    From: "publist" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile mam wziąc za robote?
    Date: Thu, 26 Jun 2003 10:07:06 +0200
    Sender: l...@o...pl@212.180.128.82

    Użytkownik "arekk" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:03062522181464@polnews.pl...
    > wiec mam problem. tzn zdarzyla mi sie wlasnie fucha. A sprawa wyglada
    > nastepujaco. Jest dyskotek na ktorej jest ok 30 kamer. one sa polaczone za
    > pomoca przewodow do glownego pokoju.
    >
    > A moim zadaniem jest tak: podlaczyc doddatkowo 5 kamer- zamontowac do
    sufitu,
    > (przewody sa), nastepnie wszystkie 35 podlaczyc do komputerow( caly
    sprzet
    > jest), dalej musze skonfigurowac te kompy, dalej 4 kamery podlaczyc do
    > jeszcze osobnego monitora. Musze zrobic po prostu tak zeby wszystko
    sprawnie
> [...]
    A masz licencje pracownika zabezpieczenia technicznego (I-go lub II-go
    stopnia), bo jesli mnie pamiec nie myli, to do CCTV cos takiego jest
    konieczne. Znajomy, dostal roczek w zawieszeniu, bo robil CCTV, nie mial
    licencji, a bylo wlamanie i sporo rzeczy zginelo, nie mowiac o tych
    sukinsynach, ktorzy chca od niego caly czas wyciagnac odszkodowanie.

    A jesli chodzi o kwote, to jesli caly sprzet jest gotowy i czeka na
    podlaczenie i konfiguracje, to jako firma mozesz policzyc jakies 1800-2500
    netto. Zakladam, ze konfigurujesz caly sprzet z podlaczeniem 40 kamer do
    multiplekserow komputerowych.

    Pozdrawiam
    publist