PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile godzin pracy w miesiacu (0,5 etatu, 4 dni w tygodniu po 5 h)

  • 1. Data: 2003-11-01 13:49:26
    Temat: ile godzin pracy w miesiacu (0,5 etatu, 4 dni w tygodniu po 5 h)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Zatrudnienie na 0.5 etatu, 4 dni w tygodniu po 5 godzin.

    Czy miesieczny czas pracy bedzie sie liczyl jako
    a) 0,5 * miesieczny czas pracy na calym etacie
    b) 5 * liczba dni w miesiacu w ktorych powinno sie pracowac wg
    powyzszych zasad (4 dni na tydzien)?

    Te dwie liczby moga wyjsc inne.

    Np listopad 2003 wg:

    a) 18 * 8 h = 144
    (10.11 wolne za 1.11 stad 18 dni)
    0.5 * 144 = 72

    b) 5 h * 14 (bo tak wychodzi w kalendarzu) = 70 h

    Ile godzin powinien przepracowac pracownik? 70 czy 72?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2003-11-01 19:00:38
    Od: "Szymon" <s...@N...onet.pl>

    Oto *WAM* o e-mailu: <n...@n...nopl.pl>
    w wiadomości: <news:o5e7qv8sv7clmbop172b8v5qmdhobh6u21@4ax.com> napisał(a):

> [...]
    > 0.5 * 144 = 72
    >
    > b) 5 h * 14 (bo tak wychodzi w kalendarzu) = 70 h
    >
    > Ile godzin powinien przepracowac pracownik? 70 czy 72?

    Jeśli okres rozliczeniowy, to jeden miesiąc, to:
    Październik = 23 dni x 8 godzin = 184 godziny

    Pół etetu = 92 godziny
    A jak rozłożą się te 92 godziny w przeciągu miesiąca??
    Może to być np. 11 dni po 8 godzin dziennie i jeden dzień 4 godziny,
    albo 18 dni po 5 godzin i jeden dzień 2 godziny, (lub np. 16 dni
    po 5 godzin i 2 dni po 7 godzin) albo po prostu wszystkie 23 dni
    po 4 godziny. Ważne, żeby w okresie rozliczeniowym było wypracowane
    te 92 godziny.

    (chyba, że nie mam racji)
    --
    Z dobrymi życzeniami ............................................ Szymon
    howuser&userid=89049

  • 3. Data: 2003-11-02 01:07:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 1 Nov 2003 20:00:38 +0100, "Szymon"
    <s...@N...onet.pl> wrote:

    >Jeśli okres rozliczeniowy, to jeden miesiąc, to:
    >Październik = 23 dni x 8 godzin = 184 godziny
    >
    >Pół etetu = 92 godziny
    [...]
    >(chyba, że nie mam racji)
    hahaha, no a kadrowa sobie zanotowala ze czlowieczek pracuje 4 dni po
    5 godzin wiec sila rzeczy nie wyrobi tego przewidzianego limitu w ten
    sposob i musi przyjsc jeszcze dodatkowo w jakis dzien?
    (chyba, ze nie masz racji)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2003-11-02 03:09:07
    Od: "Szymon" <s...@N...onet.pl>

    Oto *WAM* o e-mailu: <n...@n...nopl.pl>
    w wiadomości: <news:c3m8qv00dphrh6pgqsbqd94e4lnlhsvqn1@4ax.com> napisał(a):

> [...]
    > 5 godzin wiec sila rzeczy nie wyrobi tego przewidzianego limitu w ten
    > sposob i musi przyjsc jeszcze dodatkowo w jakis dzien?

    To była symulacja dla października...
    Dla lostopada wygląda to trochę inaczej:
    18 dni x 8 godzin = 144 godziny
    pół etatu = 72 godziny
    14 dni po 5 godzin i jeden dzień 2 godziny.
    (tylko teraz nie jestem pewien, czy osobie
    zatrudnionej na pół etatu przysługuje
    dodatkowy dzień wolny za święto 1 listopada
    przypadające w sobotę).

    BTW: Ważna jest ilość przepracowanych godzin
    w czasie okresu rozliczeniowego. Każda godzina
    więcej - to nadgodzina - którą można odebrać
    jako wolną, bądź dostać za nią pieniądze...
    A nie zdażył mi się jeszcze przypadek, żeby
    ktoś nie miał wyrobionej ilości godzin w
    danym okresie rozliczeniowym.

  • 5. Data: 2003-11-02 12:22:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 2 Nov 2003 04:09:07 +0100, "Szymon"
    <s...@N...onet.pl> wrote:

    >To była symulacja dla października...
    >Dla lostopada wygląda to trochę inaczej:
    Wiem jak wyglada dla listopada, nie czytales wiadomosci ktora zaczela
    watek(?):

    >18 dni x 8 godzin = 144 godziny
    >pół etatu = 72 godziny
    >14 dni po 5 godzin i jeden dzień 2 godziny.
    No ale kadrowa ustala ze dni pracy to sa pn,wt,sr,cz od 9 do 14
    i z tego nijak nie wyjdzie 72 godziny. Tak wiec wynika z tego
    ze to ustalenie dni i godzin pracy powinna kadrowa robic osobno
    dla kazdego miesiaca, bo sie nie zgodzi suma godzin?

    >(tylko teraz nie jestem pewien, czy osobie
    >zatrudnionej na pół etatu przysługuje
    >dodatkowy dzień wolny za święto 1 listopada
    >przypadające w sobotę).
    Hmmm? Nie przysluguje?

> [...]
    >jako wolną, bądź dostać za nią pieniądze...
    >A nie zdażył mi się jeszcze przypadek, żeby
    >ktoś nie miał wyrobionej ilości godzin w
    Przypuszczam ze godziny beda wyrobione z nadgodzinami
    ale pytanie czy nadgodziny sie licza po 70 czy 72,
    bo to co napisales rozumiem, ale po co wiec ustala
    kadrowa to co napisalem wyzej - z tych ustalen nie wynika bowiem 72
    godziny tylko 70! :(

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2003-11-02 12:32:18
    Od: "Szymon" <s...@N...onet.pl>

    Oto *WAM* o e-mailu: <n...@n...nopl.pl>
    w wiadomości: <news:7ft9qvkg7j14dcln1k4cactore2qt9qedo@4ax.com> napisał(a):

> [...]
    > ze to ustalenie dni i godzin pracy powinna kadrowa robic osobno
    > dla kazdego miesiaca, bo sie nie zgodzi suma godzin?

    Kadrowa poppełnia błąd!!

> [...]
    > bo to co napisales rozumiem, ale po co wiec ustala
    > kadrowa to co napisalem wyzej - z tych ustalen nie wynika bowiem 72

    Powinny się liczyć powyżej 72 godzin.
    Ale jeśli tych 2 godzin brakuje, a kadrowa
    je gdzieś sobie znajduje, to bym się aż
    tak bardzo nie przejmował. Ważne, żeby za
    każdą nadliczbową godzinę było zapłacone!

  • 7. Data: 2003-11-02 12:50:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 2 Nov 2003 13:32:18 +0100, "Szymon"
    <s...@N...onet.pl> wrote:

    >Powinny się liczyć powyżej 72 godzin.
    >Ale jeśli tych 2 godzin brakuje, a kadrowa
    >je gdzieś sobie znajduje, to bym się aż
    >tak bardzo nie przejmował. Ważne, żeby za
    >każdą nadliczbową godzinę było zapłacone!
    Z tym akurat nie ma problemu - za kazda nadgodzine jest wolne do
    odebrania :) jedyny problem to ten czy od 70 do 72.

    Twoj glos juz znam, a nikt inny nie bierze udzialu w rozmowie - pewnie
    'wszyscy' wyjechali :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl