PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: dam prace

  • 1. Data: 2003-10-31 17:27:04
    Temat: Re: dam prace
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-10-31 15:43, Użytkownik Anius napisał :
    > Witam.
    > Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą pracy. Jest to praca
    > polegająca na obsłudze e-mali . Połączenie przyjemności z pożytecznym. Na
    > pewno lubisz serwować

    Jak będe serwować jak nasz siatkarki to mam szanse na zarobek, bo w
    internecie napewno się nie da. Jest jescze jedno wyjście i zarobek -
    można serwowac dobrą kuchnię - zarobek gwarantowany. A w internecie
    można też serwowac zgadza się, takie właśnie głupoty i puste obietnice.
    Tylko to ma inne nazwy, bardziej adekwatne. Należy odmienić słowo spam,
    czyli spamowanie, spamer. Zaserwuje też słowa bliskoznaczne do słowa
    "spam" to są: troll, łgarz, oszust, kiciarz - no zebrałoby się trochę.

    po internecie, ale za to nie zarobisz. U nas przy
    > odrobinie chęci, czasu, i znajomości podstaw worda (wycinanie, wklejanie,
    > kopiowanie)

    Bedziesz naiwniaku wycinał takie obietnice wklejał do mailera i kopiował
    adresy zasypując ludzi badziewiem - sorry spamem

    możesz zarobić nieco grosza. Z naszej strony otrzymasz pełne
    > wsparcie techniczne,

    Czyli co opłta zainternet, komputer????????

    teoretyczne.

    pewnie słownik poprawnej polszczyzny, - czego dowodem jest uzycie wyżej
    "serwowania po internecie"

    Będziesz mógł/mogła zacząć od razu lub
    > skorzystać z 30 dniowego okresu próbnego.

    Myślę, ze abuse wcześniej odłączy od netu

    Nie jest wymagana żadna opłata
    > wpisowa, przystępując do współpracy z nami nie płacisz nic.

    Extra, super, to jest gwarancja uczciwych zamiarów /rotfl do entej potęgi/

    Podczas współpracy
    > z nami za efektywną i wydajną pracę są różne bonusy.

    moze być parę niezbyt ciepłych słów, może być trtochę poblemów jak ktoś
    zacznie docierać do providera ....

    Jeśli Cię to interesuje
    > zapraszam po więcej informacji pod adresem a...@o...pl

    rozumiem, że tak rzetelna, oryginalna, uczciwa firma ma swojją domenę i
    ona brzmi: op.pl /rotfl do entej potęgi/

    --
    \\\\
    o,,,(o o)