PracaGrupypl.praca.dyskusje › historyjka

  • 1. Data: 2005-01-08 16:38:39
    Temat: historyjka
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Wlasnie mi ktos opowiedzial historyjke z zycia firmy informatycznej i
    usmialam sie na tyle, ze mam chec sie podzielic.

    Otoz czesc programistow lubila spiewac choralnie przy pracy. Poniewaz dosc
    okropnie to wychodzilo, szef powiedzial: ok, niech spiewaja, ale niech
    przynajmniej lekcje spiewu biora!
    I zaczeto szukac nauczyciela. Rozmowy wygladaja podobno tak:
    [telefon do odpowiedniego miejsca]
    - szukamy nauczyciela spiewu.
    - dla kogo?
    - grupa tylu a tylu chlopakow.
    - to jest chor chlopiecy?
    - nie, programisci...
    - a, organisci!
    - nie! programisci! my tu siedzimy w biurze i chcemy spiewac podczas
    pracy... (i facet zaczal wyjasniac)
    ... ale pani nie dala sie przekonac, mimo ze firma chce za to jak
    najnormalniej placic).

    ... no i dalej szukaja :)

    I.

    PS. Jak ktos z Wrocka jest nauczycielem spiewu, moze napisac na priv a
    powiem, gdzie sie zglosic...

  • 2. Data: 2005-01-08 18:43:22
    Temat: Re: historyjka
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:crp2b8$seb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Otoz czesc programistow lubila spiewac choralnie przy pracy. Poniewaz

    A nie wiesz, co śpiewali?
    Bo ja to sobie wyobraziłem w wersji z jakimiś pieśniami gregoriańskimi
    wydobywającymi się zza rzędu monitorów - i ta wizja mnie powaliła.

    Sigurd

  • 3. Data: 2005-01-08 19:55:03
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bo ja to sobie wyobraziłem w wersji z jakimiś pieśniami gregoriańskimi
    > wydobywającymi się zza rzędu monitorów - i ta wizja mnie powaliła.

    Nie, tak ambitni nie sa... jakies ludowe piosenki rosyjskie i polskie
    "przyogniskowe"...

    I.

  • 4. Data: 2005-01-08 20:40:51
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <crpdrj$i3q$1@atlantis.news.tpi.pl> "Immona"
    <c...@W...zpds.com.pl> writes:
> [...]
    >
    >Użytkownik "Tomasz Brzeziński" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Nie, tak ambitni nie sa... jakies ludowe piosenki rosyjskie i polskie

    Ktore tez mozna ladnie rozpisac na glosy ... W sumie jest to jakies
    odprezenie jak po skupieniu sie na pisaniu algorytmow mozna sobie pospiewac.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 5. Data: 2005-01-08 20:54:39
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-08, Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> wrote:
    > Ktore tez mozna ladnie rozpisac na glosy ... W sumie jest to jakies
    > odprezenie jak po skupieniu sie na pisaniu algorytmow mozna sobie pospiewac.
    http://richard.levitte.org/hacks/computersongs/SONG1
    6.TXT

    Albo:
    100 little bugs in the code,
    100 little bugs in the code.
    One bug fixed and then compiled again.
    101 little bugs in the code.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Moje pierwsze skojarzenie było podobne do Sigurdowego, a mianowicie
    Bogurodzica.
    --
    Ja jestem czymś w rodzaju trybu tekstowego. Użyteczne toto,
    funkcjonalne, zmyślne, ale wyglądem nie powala na kolana.

  • 6. Data: 2005-01-08 21:16:07
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > 100 little bugs in the code,
    > 100 little bugs in the code.
    > One bug fixed and then compiled again.
    > 101 little bugs in the code.

    A nie 99? No, chyba że w Prokomie :P

    Sigurd (co właśnie Płatnikiem próbuje deklarację wysłać)

  • 7. Data: 2005-01-09 00:31:19
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 08 sty 2005 w liście [news:crp9sf$64m$1@news.onet.pl] Tomasz
    Brzeziński [s...@p...onet.pl] napisał(a):

    > A nie wiesz, co śpiewali?
    > Bo ja to sobie wyobraziłem w wersji z jakimiś pieśniami
    > gregoriańskimi wydobywającymi się zza rzędu monitorów - i ta wizja
    > mnie powaliła.

    A mi się skojarzyło z filmem "Wrzeszczący faceci", gdzie jest całe
    stado drących się w niebogłosy facetów, w dodatku skandynawów ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 8. Data: 2005-01-11 19:41:39
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 09.01.2005 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał/a:
    > A mi się skojarzyło z filmem "Wrzeszczący faceci", gdzie jest całe
    > stado drących się w niebogłosy facetów, w dodatku skandynawów ;)

    naczy, tego, wikingów, tak? :)

    /me wyobrazil sobie stado wikingow wybijajacych toporami rytm w
    monitory:)

    --
    Kender
    Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.

  • 9. Data: 2005-01-11 22:01:36
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-11, Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> wrote:
    > /me wyobrazil sobie stado wikingow wybijajacych toporami rytm w
    > monitory:)
    To teraz wyobraź sobie stado programistów śpiewających pieśni wikingów.
    Zresztą pieśni legionistów też mogą być. Zaraz, jak to szło...

    Daj nam, Cezarze, gdy zdobędziemy cały świat
    gwałcić, gwałcić, gwałcić, gwałcić, gwałcić, gwałcić, gwałcić, gwałcić...

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    * netcat się zabiera za pcoa z niejakim obrzydzeniem (320)
    <prorok_> netcat: ostatnia pięćsetka całkiem przyjemna jest. mało chamstwa,

  • 10. Data: 2005-01-11 22:38:39
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 11 sty 2005 w liście
    [news:slrncu8j60.kra.arturcz@blabluga.hell.pl] Artur R. Czechowski
    [a...@h...pl] napisał(a):

    > Daj nam, Cezarze, gdy zdobędziemy cały świat
    > gwałcić, gwałcić, gwałcić, gwałcić, gwałcić, gwałcić, gwałcić,
    > gwałcić...

    Raczej:
    Daj nam, Cezarze, gdy zdobędziemy cały świat
    Gwałcić, rabować, sycić wszelkie porządania...

    No i refrenik jak się patrzy z Juliusza:
    "Galia est omnis divisia in partes tres..."

    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki